Logo

صفحه اصلي > شهری > شهروندان از تماسهاي غيرضروري با سامانه 125 بپرهيزند

شهروندان از تماسهاي غيرضروري با سامانه 125 بپرهيزند


29 بهمن 1390. نويسنده: monshi
 شهروندان از تماسهاي غيرضروري با سامانه 125 بپرهيزند

سپیدار آنلاین: رئيس هيئت مديره سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج از شهروندان خواست تا از تماسهاي غيرضروري با سامانه 125 بپرهيزند.
علي اصغر كمالي زاده در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 80 درصد از تماسهاي تلفني به سامانه 125 كرج شامل مزاحمتهاي تلفني است كه اين امر باعث اختلال در امر خدمت رساني به حادثه ديدگان مي شود. وي افزود: در اين زمينه بايد با مزاحميني كه اقدام به ايجاد اختلال در امر خدمت رساني به شهروندان می کنند برخورد شود. اين مسئول عنوان كرد: طبق هماهنگي هاي به عمل آمده از سوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، جرم انگاري اعلام كذب حوادث اجتماعي در دستور كار قرار گرفته است. كمالي زاده ادامه داد: انجام مصاحبه از طريق روابط عمومي در خصوص فرهنگ سازي و ارتقاي فرهنگ و دانش عمومي در زمينه مزاحمت هاي تلفني سامانه 125 از جمله اقدامات براي تحقق اين مهم است. رئيس هيئت مديره سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج يادآور شد: در اين زمينه پايگاه خبري مديريت شهري كرج با انتشار گزارش و خبرهاي مرتبط با اين موضوع نقش بسزايي در اطلاع رساني و آگاهي بخشي به شهروندان داشته است. وي اعلام كرد: ايجاد سيستم ليست سياه به منظور حذف تماسهاي مزاحمين و تقليل در اختلال روند امدادرساني از طريق به كارگيري نرم افزار، انجام شكواييه هاي مستند در قالب پرونده هاي قضايي از مزاحمين تلفني نيز از ديگر اقدامات لازم است. اين مسئول اظهار داشت: طي 20 تا 30 دي ماه سال جاري به طور متوسط و ميانگين روزانه هزار و 100 مورد مزاحمت تلفني با سامانه 125 ثبت شده است.

بازگشت