Logo

صفحه اصلي > شهری > نشست هماهنگی روسای درآمد مناطق شهرداری کرج

نشست هماهنگی روسای درآمد مناطق شهرداری کرج


17 آذر 1404. نويسنده: monshi


جلسه هماهنگی روسای ادارات درآمد و آموزش سامانه جامع اجرائیات با هدف تسریع و تدقیق فرآیندهای مرتبط با کمیسیون ماده ۷۷، به میزبانی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج برگزار شد. در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان ستاد مرکز و مناطق ۱۰گانه تشکیل شد، راهکارهای عملیاتی برای رفع چالش‌های موجود در بستر دیجیتال مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.
جلسه‌ای تخصصی با حضور روسای ادارات درآمد مناطق ۱۰گانه و کارشناسان مربوطه، به منظور هماهنگی بیشتر در فرآیندهای کمیسیون ماده ۷۷ در سامانه جامع اجرائیات برگزار شد.
در این جلسه که با محوریت بررسی، صدور و ابلاغ آرای این کمیسیون تشکیل شد، علی خدابنده‌لو مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج، با اشاره به تغییرات و اصلاحات اخیر در بستر سامانه جامع اجرائیات، بر نقش کلانی که این به‌روزرسانی در تسریع و افزایش دقت اطلاعات دارد، تأکید کرد. وی اعلام نمود این تغییرات، موجب بهبود انتقال داده‌ها به سامانه سامان شهر به عنوان پایگاه داده متمرکز پرونده‌های شهرداری خواهد شد.خدابنده‌لو تصریح کرد: هدف از تشکیل این نشست‌ها، استفاده از نقطه نظرات و تجارب ارزشمند همکاران در مناطق برای بهینه‌سازی گردش کار و رفع موانع احتمالی است.در ادامه این جلسه، شرکت‌کنندگان به تبادل نظر در مورد موضوعات درآمدی و چالش‌های پیش‌رو در حوزه کمیسیون ماده ۷۷ پرداختند. پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی، تصمیمات عملیاتی لازم برای رفع ایرادات، شفاف‌سازی ابهامات و تسریع در اجرای فرآیندها در سامانه مذکور اتخاذ شد.بر این اساس، مقرر شد با همکاری و پیگیری مستمر ادارات درآمد ستاد مرکز و مناطق، گام‌های مؤثری برای افزایش کارایی و یکپارچگی بیشتر در نظام درآمدی شهرداری کرج برداشته شود. انتظار می‌رود اجرای این تصمیمات، نقش بسزایی در ارتقای کیفیت خدمات و وصول به موقع درآمدهای قانونی شهرداری ایفا نماید.
بازگشت