Logo

صفحه اصلي > شهری > ۷۶ درصد پاسخگویی به درخواست های شهروندی سامانه ۱۳۷

۷۶ درصد پاسخگویی به درخواست های شهروندی سامانه ۱۳۷


امروز, 08:52. نويسنده: monshi


مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس از تعداد ۲۱۳۷ تماس شهروندی با سامانه ۱۳۷ در طول یک ماه گذشته خبر داد.
مجتبی شرفی در خصوص این خبر اظهار کرد: از مجموع تماس های واصله با حذف تماس های تکراری،۱۳۳۳ تماس شهروندی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که از این تعداد ۹۷۷ مورد پیگیری و انجام شده است.وی با بیان اینکه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در اولویت است؛ میزان پاسخگویی و اجرای درخواست های ثبت شده شهروندان توسط واحدهای مختلف شهرداری فردیس در ماه گذشته را ۷۶ درصد اعلام کرد.مدیر بازرسی شهرداری فردیس با اشاره به اینکه عملکرد پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی در واحدهای مختلف رصد می‌شود؛ اضافه کرد: بهترین عملکرد پاسخگویی در ماه گذشته با ۹۹ درصد مربوط به خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس بوده است. فضای سبز منطقه یک با ۹۸ درصد ، مدیریت پسماند با ۹۳ درصد و خدمات شهری منطقه یک شهرداری فردیس با ۹۱ درصد پاسخگوییبه ترتیب در جایگاه بهترین عملکردهای پاسخگویی به شهروندان در اردیبهشت ماه قرار دارند.وی بهترین عملکرد پاسخگویی در سطح دو منطقه شهرداری فردیس را مربوط به منطقه یک اعلام کرد و گفت: منطقه یک شهرداری فردیس به میزان ۹۱درصد و منطقه دو به میزان ۸۸ درصد، پاسخگوی درخواست‌های شهروندی در اردیبهشت ماه امسال بوده اند.
بازگشت