Logo

صفحه اصلي > شهری > رسیدگی ۶۷ درصدی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس

رسیدگی ۶۷ درصدی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس


5 آذر 1403. نويسنده: monshi


سرپرست مدیریت بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس از دریافت ۱۹۷۰ تماس شهروندی در سامانه ۱۳۷ خبر داد.
مجتبی شرفی با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ در یک ماه گذشته، اظهار کرد: در طول یکماه گذشته بیش از ۱۹۷۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد هزار تماس مربوط به حوزه‌های مختلف شهرداری بوده و در سامانه به ثبت رسیده است که تا کنون ۶۷ درصد از این درخواست ها مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی در حال پیگیری است.وی با بیان اینکه بیشترین درخواست های شهروندی در حوزه خدمات شهری منطقه ۱ شهرداری فردیس ثبت شده و از این تعداد ۷۸ درصد مورد رسیدگی قرار گرفته است؛ افزود: در بین واحد های مختلف، مدیریت پسماند با دریافت ۱۰۰ پیام و ۹۶ درصد پاسخگویی، بهترین عملکرد را در رسیدگی به پیام های شهروندان داشته است.شرفی مجموع پیام ها در حوزه مدیریت منطقه یک را ۴۵۸ مورد اعلام کرد و گفت: در حوزه منطقه ۲ از سوی شهروندان ۳۹۳ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.وی در ادامه با اشاره به حضور هفتگی مدیران شهرداری در حوزه ۱۳۷، بیان کرد: در یک ماه گذشته مدیران مناطق ۱ و ۲، معاونان و مدیران حوزه معاونت های خدمات شهری و عمران با حضور در سامانه ۱۳۷، در مجموع پاسخگوی ۳۰۲ تماس شهروندی بودند که از این تعداد بیشترین تماس ها با ۱۰۲ مورد مربوط به منطقه ۲ شهرداری فردیس بوده است.مدیر بازرسی شهرداری فردیس گفت: این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان دوشنبه هرهفته انجام شده و نقش موثری در تحقق بخشی از مطالبات شهروندان داشته است.
بازگشت