صفحه اصلي > شهری > کسب رتبه برتر شهرداری فردیس در پاسخگویی به شهروندان
کسب رتبه برتر شهرداری فردیس در پاسخگویی به شهروندان10 آبان 1403. نويسنده: monshi |
سرپرست بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس از کسب رتبه برتر شهرداری فردیس در ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان خبر داد. مجتبی شرفی در خصوص این خبر اظهار کرد: بر اساس ارزیابی و اعلام مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز، شهرداری فردیس موفق به کسب رتبه برتر در پاسخگویی و اقدام برابر شیوه نامه ۱۱۱ سامد و مفاد مندرج در تفاهم نامه ارتباطات مردمی شد.وی افزود: در این ارزیابی برنامه دیدارهای چهره به چهره، ارائه گزارش دوره ای سه ماهه و شش ماهه، گزارش بسترهای جرم خیز و گلوگاه های فساد و گزارش عملکرد ماهیانه از جمله موارد موثر در ارزشیابی سالانه مدیران دستگاه های اجرایی بوده است که شهرداری فردیس در سایه تدابیر شهردار محترم و اقدام مناسب در موارد فوق توسط واحدهای زیرمجموعه، توانسته در جمع برترین های استان قرار گیرد.سرپرست بازرسی شهرداری فردیس گفت: با حضور شهردار محترم دیدارهای چهره به چهر با شهروندان سه شنبه هر هفته برگزار می شود. علاوه بر این مدیران شهرداری فردیس هر دوشنبه با حضور در واحد ۱۳۷ شهرداری شخصا پاسخگوی تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷ هستند. بازگشت |