Logo

صفحه اصلي > شهری > ۶۶ درصد از مطالبات شهروندان فردیس رسیدگی شد

۶۶ درصد از مطالبات شهروندان فردیس رسیدگی شد


15 شهریور 1403. نويسنده: monshi


مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: ۶۶ درصد ازمطالبات شهروندی در سامانه ۱۳۷ مورد رسیگی قرارگرفت.
عبدالرضا معظمی گودرزی با تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در ماه گذشته اظهار کرد: درطول مرداد ماه ۸۶۵ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری به ثبت رسیده که ۵۶۹ مورد انجام شده و مابقی در حال پیگیری است.وی با بیان اینکه درصد رسیدگی به مطالبات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در ماه گذشته ۶۶ درصد بوده است؛ افزود: شهرداری مرجع خدمات بسیاری به شهروندان است که پاسخگویی به مطالبات آنها به ویژه از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۷ در اولویت حوزه های مختلف قرار دارد.مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع درخواست های واصله ۴۰۹ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که ۴۵ درصد آن انجام شده است و ۳۱۶ پیام مربوط به حوزه منطقه ۲ با ۵۸ درصد رسیدگی بوده است.وی اضافه کرد: طبق روال همیشه بیشترین پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری بوده و مدیریت پسماند با دریافت ۱۰۰ پیام و ۸۲ درصد رسیدگی بهترین عملکرد پاسخگویی را در بین حوزه های مختلف مدیریتی داشته است. همچنین خدمات شهری منطقه ۱ به ۱۶۵ پیام دریافتی از سامانه، ۳۴ درصد رسیدگی داشته و میزان رسیدگی خدمات شهری منطقه ۲ به ۱۰۹ پیام دریافتی ۷۷ درصد بوده است.
بازگشت