Logo

صفحه اصلي > شهری > پاسخگویی به بیش از ۷۰ درصد پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷

پاسخگویی به بیش از ۷۰ درصد پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷


27 دی 1402. نويسنده: monshi


عبدالرضا معظمی گودرزی اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۹۷۶ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری به ثبت رسیده و ۶۴۵ پیام که حدود ۷۰ درصد پیام‌ها را شامل می‌شود، پیگیری شده است.

وی عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ مهمترین ابزار ارتباطی مردم با شهرداری است و با توجه به این مهم همکارانم در این سامانه سعی دارند تا پاسگوی درخواست های شهروندان باشند.مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس با اشاره به تاکید شهردار این شهر مبنی بر اولویت بندی رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷، افزود: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ حاوی پیام‌های شهروندان و مطالبات آنهاست، حوزه‌های مختلف شهرداری موظفند رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ را در اولویت قرار‌دهند.وی عنوان کرد: در طول یکماه گذشته ۴۰۳ پیام مربوط به منطقه ۱ این شهرداری بوده که ۶۲ درصد به انجام رسیده و ۲۸۶ پیام مربوط به منطقه ۲ بوده که ۵۹ درصد آن انجام شده‌است.معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: بیشترین پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری بوده و بهترین عملکرد در حوزه رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ ، مربوط به حوزه مدیریت پسماند و ۸۸ درصد بوده است.


بازگشت