Logo

صفحه اصلي > شهری > انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند حمل و نقل اداری شهرداری کرج

انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند حمل و نقل اداری شهرداری کرج


7 آبان 1401. نويسنده: monshi


انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند حمل و نقل اداری شهرداری کرج در نشستی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در نشستی که به میزبانی سازمان فاوا با حضور رئیس سازمان و رئیس اداره و کارشناسان حوزه نرم افزار، مدیرکل امور پشتیبانی شهرداری کرج و رئیس اداره اموال و انبارها همچنین کارشناسان مربوطه صورت پذیرفت موضوع انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند حمل و نقل اداری موردبحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج هدف از انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند حمل و نقل اداری را سیستماتیک کردن فرآیند حمل و نقل اداری پرسنل و مجموعه اقدامات هوشمندی ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم منجر به بهبود کارایی و عملکرد ناوگان اداری شهرداری کرج می‌شود، به گونه‌ای که به مدیران شهرداری این امکان را می‌دهد که در هر لحظه اطلاعات کاملی از تمام خودروهای خود با گزارش‌های روزانه، ماهیانه، سالیانه و داشبوردهای خاص مدیریتی و بهبود کیفیت خدمات حمل و نقل پرسنلی (از جمله مسیر حرکت، زمان و تعداد توقف ها، انحراف از مسیر و میزان مصرف سوخت و...) داشته باشند.سعید حق شناس ادامه داد: بر همین اساس در اداراتی که تعداد خودرو بالا و حجم فعالیت‌های واحد نقلیه و حمل و نقل زیاد است، استفاده از سیستم‌های حمل و نقل جهت انجام کارهای مستمر و روزانه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که در این موارد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج پس از نیازسنجی از سیستم‌های نرم افزاری مورد نیاز، اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل اداری می‌کند.شایان ذکر است وظیفه اجرای مؤثر این روش اجرایی در تمامی ادارات شهرداری کرج، بر عهده معاونت مالی و اقتصادی (حوزه امور پشتیبانی شهرداری کرج) است.
بازگشت