صفحه اصلي > شهری > تقاطع های غیر همسطح راهکاری برای بهبود ترافیک شهرها
تقاطع های غیر همسطح راهکاری برای بهبود ترافیک شهرها6 تیر 1399. نويسنده: monshi |
پروژه پل یادگار امام (ره) پس ازگذشت ۲۴ ماه و با هدفِ روانسازی ترافیک درون شهری به بهره برداری رسید. عسگر نصیری در مراسم بهره برداری از پل یادگار امام (مکمل زیرگذر ایت الله هاشمی) گفت: تقاطع های غیر همسطح راهکاری برای بهبود ترافیک کلانشهر کرج به شمار می روند.وی با اشاره به تاثیر تقاطع های غیر همسطح در روانسازی ترافیک، عنوان کرد: ایجاد تقاطع های غیر همسطح می تواند به کاهش بار ترافیک کمک کرده و تصادف ها را کاهش دهد.معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج؛ عرشه پل به طول ۴۰۰ متر، همچنین ۴۰۰ متر راستگرد از سمت سه راه مادر به سمت سه راه والفجر و ۲۰۰ متر راستگرد از زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت سه راه والفجر از مشخصات فنی این پروژه برشمرد.نصیری در پایان گفت: انتخاب بهینه و نوع تقاطع های غیرهمسطح می تواند با کاهش میزان تاخیر، سبب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و بهبود شاخص های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی و اقتصادی در شهرها شوند. بازگشت |