صفحه اصلي > شهری > تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع لازمه کار در شهرداری است
تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع لازمه کار در شهرداری است7 مرداد 1398. نويسنده: monshi |
عضو شورای شهر کرج از کیفیت ارایه خدمات و پاسخگویی به موقع به نیاز شهروندان در منطقه هشت شهرداری کرج اعلام رضایت کرد. محمدحسین خلیلی اردکانی با حضور در منطقه هشت شهرداری کرج از میز خدمت بازدید و نحوه ی ارایه خدمات در این حوزه را بررسی کرد.این عضو شورا گفت: ارایه خدمات مطلوب و سرعت در پاسخگویی به خواستههای شهروندان در همه مناطق شهرداری باید افزایش پیدا کند.رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج ادامه داد: با بررسی های انجام گرفته خوشبختانه این موضوع در منطقه هشت به درستی رعایت می شود که امیدارم این روند در همه مناطق دنبال شود.خلیلی اردکانی گفت: میزان رضایتمندی مراجعان از خدماتی که دریافت میکنند گواه عملکرد مدیران است که این رویه باید تقویت و ادامه یابد.سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج نیز اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و دقت و سرعت در پاسخگویی به مراجعان ضرورتی انکارناپذیر و لازمه کار در شهرداری است.مهدی لطفی یادآور شد: در سیاستهای جدید منطقه این موضوع لحاظ شده و باید در همه حوزهها اجرایی شود. بازگشت |