Logo

صفحه اصلي > شهری > خدمات رسانی در سازمان آرامستان ها با نمایش اینفوگرافی

خدمات رسانی در سازمان آرامستان ها با نمایش اینفوگرافی


6 مهر 1397. نويسنده: monshi
خدمات رسانی در سازمان آرامستان ها با نمایش اینفوگرافی


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به مراجعین و بستگان متوفی و امور مرتبط، سیر مراحل اداری متوفی در بهشت سکینه (س) به صورت اینفوگرافی در ورودی و چند نقطه از سازمان به نمایش گذاشته می شود.
حمید رضا عسگری اظهار کرد: اینفوگرافی یکی از روش‌های ارایه اطلاعات به‌ صورت دیداری است با این استدلال که ذهن انسان داده‌های تصویری را بهتر و سریع‌تر از داده‌های متنی درک و ذخیره می‌کند. امروزه اینفوگرافی کاربرد گسترده‌ای در بسیاری از زمینه‌ها از جمله خدمت رسانی با روش های امروزی به شهروندان دارد. وی با اشاره به اینکه اینفوگرافی مزیت‌هایی دارد که باعث استقبال زیاد از این روش در ارایه مفاهیم شده است یکی از نقاط قوت این روش را قابلیت انتشار ساده ذکر کرد و یادآور شد: مزیت دیگر آن این است که بر اساس تحقیقات، فرآیند انتقال داده‌های دیداری در مغز به‌طور تقریبی 60 هزار برابر سریع‌تر از داده‌های متنی است، از این ‌رو سرعت یادگیری و ذخیره‌ اطلاعات، در روش اینفوگرافی بهتر از وقتی است که از شیوه‌ نوشتاری استفاده می‌شود. به گفته عسگری؛ با توجه به حالت روحی خاص و تالم آور مراجعین استفاده از اینفوگرافی کاربردی تر از متنِ نوشتاری است. رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با بیان اینکه برای خاکسپاری و انتقال متوفی برخی سوالات و ابهامات برای مراجعین به وجود می آید، ادامه داد: از آنجا که پاسخگویی به همه سوالات مانع از خدمت رسانی به سایر مراجعین می شود کلیه مراحلی که از بدوِ تماس بستگان و تحویل متوفی به آمبولانس سازمان تا دفن و یا انتقال باید طی شود را با این روش به نمایش در آورده ایم تا مراجعین به سهولت کارهای خود را انجام دهند. عسگری با بیان این که تکریم مراجعینی که دچار تالمات روحی هستند موجب تسکین آلام می شود، افزود: بی شک اوج رضایت خاطر من و همکاران من در سازمان آرامستان ها کسب رضایت شهروندان است که تلاش می کنیم با استقاده از ابزارهایی که در اختیار داریم خدمات مطلوب تری به آنان ارایه دهیم. رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، عنوان کرد: در تصویر اینفوگرافی از نقطه شروع تا پایان مراحل اداری و سوالات مراجعین پاسخ داده شده که با نصب آن در ساختمان پذیرش و چند نقطه دیگر از سازمان تلاش شده مراجعین بدون نیاز به پرسش قادر به انجام امور مربوط به تشییع و خاکسپاری عزیزان خود باشند.
بازگشت