Logo

صفحه اصلي > شهری > شفافیت در عملکرد دستگاههای خدمات رسان، اعتماد شهروندان را افزایش می دهد

شفافیت در عملکرد دستگاههای خدمات رسان، اعتماد شهروندان را افزایش می دهد


16 آذر 1395. نويسنده: monshi
شفافیت در عملکرد دستگاههای خدمات رسان، اعتماد شهروندان را افزایش می دهد


رئیس اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج گفت: اعتماد شهروندان جزء با شفافیت در عملکرد حوزه های اجرایی و خدمات رسان شهری و استانی حاصل نمی شود و این اصل محور تحقق اهداف و ارائه خدمات نهادهای مختلف می باشد.
حسین امام جمعه اعلام کرد و گفت: اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج به منظور ارتقاء پاسخگویی این درگاه ارتباط مردمی، خدمات رسانی هر چه بیش تر به شهروندان، بهبود فرآیند کاری در حوزه های مختلف خود تمهیدات ویژه، کارآمد و راهبردی را اتخاذ کرده است. رئیس اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج با بیان اینکه این تمهیدات در راستای تسریع در روند رسیدگی به درخواست های شهروندان این کلانشهر به منظور مرتفع ساختن معضلات شهری می باشد گفت: به دنبال آنیم تا با تقویت زیرساخت های مورد نیاز نیازهای شهروندی را در حداقل زمان ممکن برطرف سازیم. امام جمعه در ادامه سخنان خود به نقش آموزش و ارتقاء فرهنگ شهرنشینی در کاهش مشکلات شهری اشاره کرد و یادآور شد: اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج بر این باور است که نیروهای انسانی می توانند با توجه به دریافت اطلاعات لازم و آموزش های ضروری در رابطه با اصول زندگی شهری، نقشی اساسی را در مرتفع ساختن کیفی درخواست های شهری و شهروندی ایفا کنند. این مسئول خاطر نشان کرد: بر همین اساس اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج تدابیری را اندیشیده است تا به مسئولان و نیروهای این اداره در مناطق و دفاتر بازرسی آموزش نکات کلیدی جهت رسیدگی به درخواست های شهروندان را ارائه دهد و بر اجرای این امر تاکید دارد. وی اضافه کرد: گزارش بازدیدهای میدانی واحد پیگیری اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج و بازخورد سنجی این اداره نشان از آن دارد که رسیدگی به مطالبات شهروندان در سطح مطلوبی قرار دارد و شهروندان کرجی می توانند برای انعکاس نیازها به مدیر سامانه مذکور، به وب سایت سامانه به آدرس اینترنتی 137karaj.ir مراجعه کنند. رئیس اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: با پیگیری های صورت گرفته در این اداره، از این پس برخی از مشکلات شهری که متولی مرتفع ساختن آن مرکز پیام آب و فاضلاب استان البرز می باشد از طریق تماس هایی که با شماره 137 گرفته می شود به مرکز مذکور مکاتبه می شود. امام جمعه در پایان یادآور شد: در سنوات گذشته به دلیل عدم آگاهی شهروندان برای تماس با شماره 122، مرکز پیام آب و فاضلاب استان البرز، نیازهای خود را به سامانه 137 اعلام می کردند که در حال حاضر در راستای افزایش رفاه شهروندان کرجی درخواست های آنها پس از انجام مکاتبات و هماهنگی های لازم از طریق سامانه 137 شهرداری کرج بصورت مستقیم به مرکز پیام منتقل و از همین درگاه پیگیری می شود.
بازگشت