Logo

صفحه اصلي > شهری > مردم داری و مردم مداری سرلوحه فعالیت روابط عمومی ها است

مردم داری و مردم مداری سرلوحه فعالیت روابط عمومی ها است


27 اردیبهشت 1395. نويسنده: monshi
مردم داری و مردم مداری سرلوحه فعالیت روابط عمومی ها است


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم با نهادها و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی با سر لوحه قرار دادن مردم داری و مردم مداری برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.
عباس کمالی روستا عنوان کرد: در عصری که ارتباطات بین انسانها ارزش فزاینده پیدا کرده و دیگر حاکمیت ماشین و فناوری به پایان رسیده است نقش روابط‌عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن بسیار پر رنگ تر گردیده و خدمات رسانی گسترده در سازمانها و نهادها، جلب رضایتمندی مردم از خدمات و در نتیجه کارآیی و بهره وری هر چه بیشتر در جامعه را به همراه دارد. مدیر منطقه 10 شهرداری کرج اظهار داشت: امروز زندگی کردن با رسانه نیز به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است. کمالی روستا افزود: بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند و در اینجا روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند. این مسئول در پایان بیان کرد: خدمات ارزشمند و كوشش خردمندانه دست اندركاران حوزه ارتباطات و روابط عمومي كه در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدير است و شکی نیست که مديران و كارشناسان روابط عمومي نیز با اطلاع رساني و اطلاع يابي و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآيند مهم تصميم گيري و تصميم سازي ياري مي نمايند و ما نيز قدردان اين تلاش حرفه اي و حساس روابط عمومي ها هستيم.
بازگشت