صفحه اصلي > شهری > "پایگاه خبری مدیریت شهری کرج" اطلاع رسانی شهری را متحول کرد
"پایگاه خبری مدیریت شهری کرج" اطلاع رسانی شهری را متحول کرد10 اردیبهشت 1394. نويسنده: monshi |
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: وجود"پایگاه خبری مدیریت شهری کرج" زیر ساخت های اطلاع رسانی در مدیریت شهری مرکز استان را متحول ساخته است. علی سلطانی مقدم با اشاره به اهمیت رسانه و نقش آن در مدیریت شهری، افزود: این رسانه الکترونیکی که مدت کوتاهی از عمر آن می گذرد، تاکنون زیر ساخت های اطلاع رسانی در مدیریت شهری کرج را متحول ساخته و سهم شورا و شهرداری و به نوبه آن به تفکیک مناطق و سازمانها و ادارات و... شهرداری کرج را از فضای اخبار و اطلاع رسانی افزایش داده است و اکنون به الگویی موفق در مسیر اطلاع رسانی سازمانی بدل شده است. وی حضور پایگاه خبری به عنوان رسانه تخصصی مدیریت شهری در شهرداری را یک امکان به روز و فعال در حوزه اطلاع رسانی ارزیابی کرد و ادامه داد: توسعه روز افزون جامعه و دیجیتالی شدن آن؛ می طلبد که روابط عمومی ها نیز از حالت سنتی خارج شده و به سوی روابط عمومی الکترونیک پیش روند. سلطانی مقدم اظهار داشت: روابط عمومی های الکترونیک می توانند با ارائه خدمات بهینه و شفاف سازی اطلاعات، حس اعتماد و تصویر ذهنی مطلوبی در ابعاد درون و برون سازمان را از خود بر جای گذارند و در واقع وجود رسانه ای در حوزه مدیریت شهری می تواند به تهیه خوراک های خبری برای سایر رسانه های استان همت گمارد. این مسئول با اشاره به ایستادن "پایگاه خبری مدیریت شهری کرج" بر سکوی برترینها، یادآور شد: کسب رتبه نخست در بخش وب سایت در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران برگ زرینی بود که توسط این رسانه برای مجموعه مدیریت شهری بدست آمد. مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در ادامه تاکید کرد: بی شک همه سازمانها، دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان برای ارائه خدمتی صادقانه و قابل قبول به شهروندان تلاش می کنند و در این امر به دنبال کسب جایگاه واقعی خود از طریق تعامل سازنده با عناصر جامعه شهری هستند که با توجه به این مهم نقش رسانه ها به ویژه رسانه های درون سازمانی پررنگ تر و برجسته تر می شود. این مسئول با بیان اینکه بسیاری از خواست ها و تلاش های شهروندان و مسئولان از قاب رسانه قابل انعکاس است، افزود: دستگاه های مختلف باید نقش و اثرگذاری رسانه را پذیرفته و از امکانات بی بدیل آنها بهره ببرند. وی خاطرنشان کرد: شهرداری نیز به عنوان نهادی مردمی که بیشترین ارتباط با شهروندان را دارد، نیازمند به بهره گیری همه جانبه از فناوری های روز دنیا و عرصه های دیجیتال در بخش های مختلف به ویژه عمرانی دارد. سلطانی مقدم در پایان از عملکرد چهار ساله این مجموعه تقدیر کرد و مهمترین نقش روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی را مدیریت، پردازش و استفاده بهینه از اطلاعات عنوان کرد. بازگشت |