Logo

صفحه اصلي > شهری > حرکت مدیریت شهری در سال 94 به سمت شهروند مداری و خدمت رسانی است

حرکت مدیریت شهری در سال 94 به سمت شهروند مداری و خدمت رسانی است


30 فروردین 1394. نويسنده: monshi
حرکت مدیریت شهری در سال 94 به سمت شهروند مداری و خدمت رسانی است


شهردار کرج با حضور در معاونت ها، ادارات ستادی و مدیریت های مختلف این نهاد خدمت رسان، ضمن دیدار چهره به چهره و گفتگوی صمیمی با تلاشگران عرصه مدیریت شهری از آنان خواست در سال جاری که..
با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، در راستای شهروند مداری و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.شهردار کرج با آغاز سال جدید دیدارهای نوروزی خود را معطوف به مدیران و مسئولان ارشد استانی و شهری نکرد و برای تقدیر و تشکر از کارکنان و کارگرانی که تلاش و همت یکایک آنها موفقیت های کلانی را برای مجموعه مدیریت شهری در سال گذشته رقم زد، در جمع آنها حضور یافت و ضمن گفتگوی چهره به چهره با آنها، از مشکلات شان جویا شد و دست شان را به پاس محبت هایشان به گرمی فشرد. علی ترکاشوند امروز لبخند معناداری بر لب داشت و در طول بیش از سه ساعت بازدید از طبقات یازده گانه ستاد مرکزی شهرداری کرج اما احساس خستگی نکرد و در پاسخ به ابراز محبت کارکنان، کارگران و مراجعین این نهاد خدمت رسان، به گرمی پذیرای آنها بود و از آنها خواست که در سال جاری برای تحقق منویات دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارایه خدمتی شایسته به شهروندان کرجی کوشا باشند و در درجه نخست خداوند متعال را ناظر اعمال و رفتار خویش بدانند. بازدید عیدانه شهردار کرج از بخش های مختلف این نهاد خدمت رسان برکات زیادی هم برای مراجعین داشت و آنها با مشاهده دکتر علی ترکاشوند ضمن دیده بوسی با وی و تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات صورت گرفته، فرصت را مغتنم شمرده و برای رفع مشکلات خویش دستورات لازم را از کلیددار مرکز البرز گرفتند؛ ترکاشوند با متانت و آرامش پاسخگوی سوالات و دغدغه های شهروندان بود و تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می داد، آنها را راهنمایی و دستورات لازم را برای تامین مطالبات ایشان صادر می کرد.

بازگشت