صفحه اصلي > شهری > عدم پاسخگویی به مطالبات شهروندان؛ نمره منفی برای مدیران مناطق
عدم پاسخگویی به مطالبات شهروندان؛ نمره منفی برای مدیران مناطق5 اسفند 1393. نويسنده: monshi |
مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از برپایی جلسه همیاران 137 در منطقه 2 شهرداری خبر داد و گفت: این جلسه روز چهارشنبه ششم اسفندماه در ساختمان شهرداری منطقه مذکور برگزار خواهد شد. شبیر اربابی این مطلب را عنوان کرد و ادامه داد: سامانه 137 شهرداری این کلانشهر با هدف فرهنگسازی در حوزه حقوق شهری و شهروندی و نیز افزایش کیفیت و سرعت در خدمات رسانی راه اندازی شده و می کوشد با تقویت این بخش و ایجاد ارتباط موثر با شهروندان، به نیازهای آنان در حوزه مدیریت شهری پاسخ دهد. این مدیر با بیان اینکه در وظایف سامانه، پاسخگویی سریع به تماس های شهروندان، انتقال آن به مراکز مرتبط و پیگیری اقدامات انجام شده به منظور پاسخگویی به پیگیری های شهروندان دیده شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس، افرادی که اقدام به برقراری تماس با سامانه می کنند، می توانند نتیجه خواسته ها و نیازهای خود را از طریق شماره 137 با اعلام کد پیگیری جویا شوند. وی اظهار داشت: مناطق مختلف شهرداری و سازمان های مرتبط موظفند با اعلام تماس و خواست شهروندان از سوی سامانه، نسبت به رفع مشکلات اعلام شده اقدام نمایند. در غیر این صورت طبق اعلام شهردار کرج، عدم پاسخگویی و انجام نامطلوب مطالبات شهروندان، به عنوان نمره ای منفی برای مدیران و مسئولان شهرداری در نظر گرفته خواهد شد. اربابی ادامه داد: جلسات هماهنگی و دیدار همیاران سامانه 137 با مدیران مناطق در حال برگزاری است که به همین منظور جلسه همیاران 137 با مسئولان منطقه 2 شهرداری روز چهارشنبه ششم اسفندماه برگزار خواهد شد. مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، برپایی این نشست مشترک را با حضور مدیر، معاونین و مسئولان منطقه عنوان کرد و یادآور شد: همچنین تعدادی از مسئولان اجرایی ستاد مرکز در این جلسه حضور داشته و به بررسی خواسته های شهروندان می پردازند. اربابی در پایان زمان این نشست را ساعت 13 اعلام کرد و افزود: این جلسات می تواند به مسئولین در رفع مشکلات منطقه کمک نموده و باعث پیشبرد اهداف سامانه شود. همچنین ایجاد حس اعتماد دوجانبه بین مردم و مسئولان از نتایج برپایی این گونه نشست ها خواهد بود. بازگشت |