Logo

صفحه اصلي > شهری > گردهمایی مدیران روابط عمومی کلانشهرها؛ عامل ایجاد فضای یکصدایی و یکپارچگی

گردهمایی مدیران روابط عمومی کلانشهرها؛ عامل ایجاد فضای یکصدایی و یکپارچگی


29 بهمن 1393. نويسنده: monshi
گردهمایی مدیران روابط عمومی کلانشهرها؛ عامل ایجاد فضای یکصدایی و یکپارچگی


سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، به تشریح عوامل موفقیت روابط عمومی ها در عرصه سازمانی و فراسازمانی پرداخت و حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی 14 کلانشهر در بیست و دومین نشست کمیته ارتباطات و بین الملل کلانشهرهای کشور را موجب ایجاد فضای یکصدایی و یکپارچگی در حوزه عملکردی این واحد برشمرد.
احمد خیری که در آیین گشایش بیست و دومین کمیته روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلانشهرهای کشور سخن می گفت، ضمن تقدیر از حضور مهمانانی از گوشه گوشه ایران اسلامی، به محضر مهمانان و مدعوین خوشامد گفت و تصریح کرد: طرز تلقی و نگاه مدیر ارشد به مجموعه روابط عمومی، برخورداری از جایگاه مناسب سازمانی، بهره مندی از امکانات و منابع شایسته، شایستگی و توانمندی نیروهای شاغل در مجموعه و نیز فعالیت های مبتنی بر برنامه ریزی راه تعالی روابط عمومی ها در هر دستگاه را هموار می کند.
خیری، تحقق این اصول را سبب شکل گیری روابط عمومی حرفه ای و مبتنی بر دانش و تخصص ارزیابی کرد و بیان داشت: شکل گیری نگرش صحیح و ایجاد تلقی مثبت از عملکرد روابط عمومی و جایگاه سازمانی آن توسط مدیر ارشد می تواند بستر رشد و پیشرفت روابط عمومی و سازمان را به صورت توامان فراهم آورد چرا که موفقیت هر مجموعه در گرو شایستگی عملکرد روابط عمومی است. وی از رویکردها و مسئولیت های یک روابط عمومی پویا و دانش محور را ایجاد نگاه یکپارچه و ساختاری به نظام رسانه ای ارزیابی کرد و افزود: تقویت ارتباط رسانه ها با شهرداری به عنوان بزرگترین دستگاه خدمات رسان در شهرها، یکی از اولویت های روابط عمومی است که می تواند به توسعه شاخص های خدماتی در همه حوزه ها بیانجامد. این مسئول، با تاکید بر اینکه هر سازمان بدون بهره مندی از یک روابط عمومی قدرتمند تنها و ناتوان خواهد ماند، وجود خلاقیت و پویایی را لازمه موفقیت روابط عمومی ها خواند و اظهار داشت: عملکرد مبتنی بر دانش تخصصی و بر اساس اصول ارزشی می تواند روابط عمومی ها را به بال پرواز یک سازمان تبدیل کند. وی پایبندی به اصول ارتباطات را از دیگر رموز موفقیت روابط عمومی ها دانست و با یادآوری نگاه جهان امروز به عرصه تبلیغات و روابط عمومی، تاکید کرد: امروزه کارکردها، ماموریت ها، تعاریف و انتظارات در روابط عمومی ها دچار تحول و تغییرات اساسی شده که این تحولات بویژه در شهرداری ها مشهود است. این مسئول در پایان اضافه کرد: بر این اساس این بخش در هر سازمان به یک نماد تحلیل گر و تصمیم ساز تبدیل شده است به طوری که امروزه از روابط عمومی ها انتظار می رود در حکم یک نهاد تحلیل گر و تصمیم ساز برای مجموعه مدیریتی عمل نماید.
بازگشت