Logo

صفحه اصلي > شهری > جلسه هم اندیشی 137 یاران در منطقه 7 شهرداری کرج برگزار شد

جلسه هم اندیشی 137 یاران در منطقه 7 شهرداری کرج برگزار شد


15 بهمن 1393. نويسنده: monshi
جلسه هم اندیشی 137 یاران در منطقه 7 شهرداری کرج برگزار شد


جلسه هم اندیشی جمعی از 137 یاران با قائم مقام معاونت خدمات شهری و مدیر منطقه 7 شهرداري كرج در سالن جلسات اين منطقه برگزار شد.
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در این جلسه مشارکت شهروندان در اداره شهر را عامل ارتقاء شهر در كليه حوزه ها و واحدهاي شهرداري ارزیابی کرد و بیان داشت: این جلسات در راستای ایجاد تعامل با این قشر از شهروندان که با تعهد به مسئولیت های اجتماعی، نسبت به رویدادهای شهر خود حساس هستند، به صورت دوره ای در مناطق 12گانه کرج برگزار می گردد. اصغر نصیری عنوان ناظرین محلی را برای 137 یاران تعبیر کرد و افزود: این عزيزان افرادی هستند که در طول ماه های گذشته، بیشترین میزان تماس با سامانه 137 شهرداری کرج را در اين منطقه داشته و روند بهسازی، بهبود خدمات رسانی و امکانات در منطقه و محل خود را مورد رصد قرار داده اند. این مسئول با یادآوری اینکه، توجه به راهنمايي ها و نظرات شهروندان خواسته شهرداری است، اذعان داشت: شهرداری به تنهایی قادر به بررسی همه ابعاد شهر و مشکلات ملموس شهروندان نیست و مشارکت و همفكري مردم در این زمینه می تواند به برداشتن گام های موثر از سوی این دستگاه بیانجامد. در ادامه مدير منطقه7 شهرداری کرج با اشاره به نقش نقطه نظرات مردمی در مدیریت مطلوب و صحیح شهری، عنوان کرد: واحد دریافت پیام‌های مردمی 137 با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری، همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است. حسین شريف كاظمي، رویکرد شهرداری در رفع مشکلات مردمی را یاد آور شد و با بیان اینکه، سامانه 137 با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری در ساختار شهرداری فعال شده است، گفت: به تبع تاثیرات این مهم، می توان گفت، مشارکت های مردمی نیز به نحو مطلوبی افزایش می یابد. این مسئول، کاهش سفرهای درون شهری شهروندان به منظور انتقال مسائل و مشکلات شهری را از دیگر رویکرد های مثبت فعالیت سامانه 137 ذکر و عنوان کرد: سامانه 137 جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی می شود. وی، در خصوص مسائل مطرح شده مردم به سامانه 137، اظهارداشت: بهسازی آسفات، جدول گذاری، جمع آوری زباله، مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری و لایروبی از جمله دغدغه های شهروندان بوده است. شریف کاظمی بیان کرد: آگاهی یافتن از چگونگی روند آماده سازي پروژه بزرگ ماهان، تقاطع انقلاب، چهار راه قنادي، پارك بهارستان و سد معبر اوقافي ها از دیگر موضوعاتی است که به طور جد از سوی مردم توسط این سامانه در ماه های اخیر پیگیری شده است. وي در پایان خاطر نشان کرد: سامانه 137 پل ارتباطی بسیار مناسبی بین شهروندان و شهرداری است که از طریق آن می توان دید بهتری نسبت به فعالیت های خدماتی در سطح شهر داشت و شهری زیبا و پاک در خور شهروندان ایجاد کرد.
بازگشت