Logo

صفحه اصلي > شهری > کم توجهی به امور ارجاعی سامانه 137 در ارزیابی مدیران لحاظ می شود

کم توجهی به امور ارجاعی سامانه 137 در ارزیابی مدیران لحاظ می شود


8 دی 1393. نويسنده: monshi
 کم توجهی به امور ارجاعی سامانه 137 در ارزیابی مدیران لحاظ می شود


شهردار کرج نقش تسهیل گری سامانه 137 شهرداری این کلانشهر را مورد تاکید قرار داد و از تمامی معاونت ها، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری خواست تسریع در اجرای امور ارجاعی سامانه 137 را در دستور کار خود قرار دهند.
علی ترکاشوند با اعلام این مطلب، رشد شاخص های خدماتی را در گرو توجه به نیازهای شهروندان ارزیابی کرد و بیان داشت: شهروندمداری امروزه ملاک عمل تمامی کشورهای توسعه یافته است و ارتقای کیفیت خدمات رسانی اصل اساسی تحقق آن را تشکیل می دهد. ترکاشوند گفت: نظام نوین مدیریت شهری، توجه به خواسته های عمومی و افزایش سرانه های خدماتی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و نظایر این را در اولویت توجه خود قرار داده و کوشیده است با ارتقای این نظام، به رضایت مندی شهروندان دست یابد.
کلیددار شهر کرج کیفی گرایی را محصول گردآوری دیدگاه ها و خواسته های شهروندان دانست و ادامه داد: تا زمانی که نیازها و خواسته های شهروندان از مدیریت شهری احصاء نشده باشد، نمی توان به این نقطه مطلوب دست یافت. وی با بیان اینکه شکل گیری سامانه 137 شهرداری کرج با همین رویکرد بوده است، افزود: این سامانه وظیفه انتقال پیام شهروندان به عنوان داده های اجتماعی را به مسئولان به عهده داشته تا بتوان با اشراف بر خواسته های آنان، مدیریت صحیحی بر روند توسعه شهری داشت.
شهروندان متعهد، بزرگترین سرمایه های اجتماعی شهر
شهردار تصریح کرد: وجود شهروندان مسئول و متعهد، بزرگترین سرمایه اجتماعی شهر محسوب می شوند که با انتقال به موقع و مناسب دیدگاه ها و دغدغه های خود به نوعی هدایتگر مسیر پیشرفت شهر خواهند بود. این مسئول با یادآوری اینکه تمامی مناطق و سازمان های زیر نظر شهرداری موظف به اجرای خواسته های شهروندانی هستند که با این سامانه تماس حاصل کرده و دغدغه های خود را مطرح می کنند، یادآور شد: بر همین اساس بخشنامه ای با موضوع ضرورت تسریع در امور ارجاعی سامانه 137 و به منظور بهسازی و ارتقای سطح خدمات رسانی به تمامی این مسئولان ارسال شده است. وی ارسال این بخشنامه را در پی بروز برخی مشکلات و نواقص در اجابت خواسته های منطقی شهروندان و گلایه مندی آنان از کندی و تاخیر در ارائه خدمات و پاسخگویی دانست و تاکید کرد: بدیهی است کوتاهی و سهل انگاری در اجابت خواسته ها و تاخیر در ارائه خدمات، در ارزیابی های مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان ها لحاظ خواهد شد.
بازگشت