صفحه اصلي > شهری > بازخوردهای راه اندازی پروژه بلیط الکترونیک بررسی شد
بازخوردهای راه اندازی پروژه بلیط الکترونیک بررسی شد13 شهریور 1393. نويسنده: monshi |
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از بررسی بازخوردهای راه اندازی پروژه بلیط الکترونیک در این سازمان خبر داد. مهرداد کیانی با اشاره به اینکه موضوع فوق در جلسه پرسش و پاسخ با رانندگان و پرسنل این سازمان در دو نوبت صبح و عصر مطرح شده است، محل برگزاری این جلسه را سالن همایش های سازمان عنوان کرد. این مسئول با بیان اینکه در این جلسه سوالات و مشکلات رانندگان مورد بازبینی قرار گرفت، اظهار داشت: ضروری است پروژه البرز کارت به تمام خطوط سازمان تعمیم یابد. وی سیاست سازمان اتوبوسرانی را جمع آوری پول نقد به عنوان کرایه و ترویج فرهنگ استفاده از بلیط الکترونیک در بین شهروندان ذکر و عنوان کرد: تسهیل در رفاه حال رانندگان، صرفه جویی در وقت مسافران، تکریم رانندگان و شهروندان از جمله مزیت های طرح عنوان شده است. مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج ضمن تاکید بر تکریم حقوق شهروندان گفت: رعایت ادب و احترام اولین و مهمترین وظیفه رانندگان سازمان اتوبوسرانی است. کیانی با بیان اینکه وظیفه مسئولان خدمت به مردم است، اظهار داشت و با اشاره به اینکه باید در این راه شان و شخصیت شهروندان حفظ شود، تاکید کرد: باید در جهت جلب رضایت حداکثری حرکت کرد. این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بازرسان محسوس و نامحسوس بر حسن اجرای وظایف رانندگان نظارت مستمر دارند به نظارت دقیق بر کار بازرسان نیز اشاره کرد و افزود: امر بازرسی باید دو سویه باشد. گفتنی است در پایان این دیدار از تعدادی از رانندگان نمونه سازمان تقدیر و تشکر شد و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. بازگشت |