Logo

صفحه اصلي > شهری > آزار ارباب رجوع را «اقتدار مدیریتی» ندانیم

آزار ارباب رجوع را «اقتدار مدیریتی» ندانیم


15 اردیبهشت 1393. نويسنده: monshi
آزار ارباب رجوع را «اقتدار مدیریتی» ندانیم


شهردار کرج دقایقی قبل در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهری این نهاد با بیان اینکه صندلی مدیریت محل آزمون و خطا نیست، با اولتیماتوم به مدیران کم کار برای تجدید نظر در رفتارِ مدیریتی تا پایان خرداد اظهار داشت:..
باید بدانیم عدم تکریم ارباب رجوع و آزارِ شهروندان به معنای اقتدار مدیریتی نیست و مدیریت شهری کرج چنین رفتارهای زشت و ناپسندی را بر نمی تابد. علی ترکاشوند در جمع مدیران شهری با تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه را بهترین فرصت برای تزکیه نفس و انجام کارهای خوب دانست و ادامه داد: شهرداری کرج در سال جاری بر انضباط مالی تاکید دارد و تمام مدیرانِ مناطق بایستی اهتمامِ خود را برای جذب کاملِ بودجه بکار گیرند. ریسک پذیری بالا، شایسته سالاری، مشتری مداری، عزم جدی و مدیریت جهادی لازمه های مدیران شهری در سالِ جدید برای برداشتن گام های بلند است که این ویژگی ها با برخی روزمرگی ها، ژست های مدیریتی و عملکردهای نمایشی در تضاد کامل است و با یکدیگر همخوانی ندارند.
مدیران
بازگشت