Logo

صفحه اصلي > شهری > تعامل با شهروندان و فرهنگ سازی باید سرلوحه اهداف سازمانی قرار گیرد

تعامل با شهروندان و فرهنگ سازی باید سرلوحه اهداف سازمانی قرار گیرد


19 فروردین 1393. نويسنده: monshi
تعامل با شهروندان و فرهنگ سازی باید سرلوحه اهداف سازمانی قرار گیرد


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات گفت: سازمان فاوا مانند گذشته با تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف شهرداری کرج به فعالیت ادامه خواهد داد.
مهرداد فیروزبخت ضمن تبریک سال نو به شهروندان و همکاران در خانواده بزرگ شهرداری کرج گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته با تمام توان برای تحقق اهداف سازمانی و ارتقاء خدمت رسانی در مجموعه شهرداری کرج به فعالیت خواهیم پرداخت. وی در ادامه گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شهرداری به عنوان نهادی که مدیریت شهری را بر عهده دارد، وظیفه خود را در تحقق اهداف ملی سنگین تر از گذشته احساس می کند. این نهاد که تاکنون بیشتر به عنوان سازمانی با وظایف عمرانی شناخته می شد، امسال باید در جهت فرهنگ سازی و تعامل بیشتر با شهروندان حرکت کند. فیروزبخت افزود: سازمان فاوا نیز به عنوان یکی از ارگان های زیرمجموعه شهرداری کرج تکیه بر فرهنگ سازی و رشد اقتصادی را سرلوحه کارهای خود قرار خواهد داد. فرهنگ سازی در خصوص کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، استفاده از ابزارهای نوین و تکنولوژیک به جای مراجعه مستقیم به شهرداری و الکترونیکی کردن گردش کارها از جمله مهم ترین اهداف سازمان در سال جدید خواهد بود. مدیرعامل سازمان
بازگشت