3 مرداد 1391
شماره خبر: 9336

مستندسازی تجربیات مدیران شهری کرج/ مدیران آینده متبحر می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مستندسازی تجربیات مدیران شهری کرج/ مدیران آینده متبحر می شوند

سپیدار آنلاین: مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج از اجرای طرح مستندسازی تجربیات مدیران سابق و فعلی مدیریت شهری این کلانشهر خبر داد.
مصطفی رعیتی اظهار داشت: به همت این حوزه، مقرر شده است که طرح مستندسازی تجربیات مدیران سابق و فعلی شهرداری کرج اجرا شود. وی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون در حال اجراست، افزود: هدف از اجرای این طرح، انتقال دانش مدیران سابق و فعلی به مدیران آینده و جوانان است.
مستندسازی تجربیات موفق و ناموفق مدیران شهری
این مسئول عنوان کرد: در اجرای این طرح تجربیات موفق و ناموفق مدیران و مسئولان فعلی و سابق مدیریت شهری جمع آوری و نقاط ضعف و قدرت بررسی و به مدیران آینده منتقل می شود. رعیتی از تحلیل و بررسی و ارزیابی تجربیات مدیران خبر و ادامه داد: با این اقدام، بانک اطلاعاتی از اقدامات گذشته و فعلی در بخش مدیریت شهری تهیه می شود که در آینده در اختیار مدیران بعدي قرار خواهد گرفت.
آغاز فاز اول اجرای طرح/ تهیه بانک اطلاعاتی
مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج یادآور شد: این بانک اطلاعاتی سند بسیار مفید و موثری در راستای تداوم سمت های مدیریتی و استفاده از راهکارهای نوین و تجربه های گذشته است. وی اعلام کرد: در راستای اجرای این طرح تیمی متشکل از دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا فعالیت می کنند و در فاز اول آن، اطلاعات لازم را از 10 نفر از مدیران فعلی مدیریت شهری کرج که بیش از 10 سال سابقه فعالیت دارند، دریافت می شود.
انتشار کتاب تجربیات مستند مدیران شهری
این مسئول اظهار داشت: در آینده و در فازهای بعدی، این تعداد به 40 مدیر و مسئول می رسد که پس از دریافت اطلاعات از این 40 نفر، کتاب تجربیات مستند مدیران فعلی و سابق شهرداری کرج منتشر خواهد شد. رعیتی افزود: فاز اول اجرای این طرح تا دو ماه آینده به اتمام می رسد و با انجام فازهای بعدی، طبق پیش بینی مقرر شده است که در خردادماه سال آینده کتاب مذکور منتشر شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود