22 تیر 1391
شماره خبر: 8839

پخش 130 هزار تن آسفالت تاكنون در كرج/دستگاههاي خدمات رسان همكاري كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پخش 130 هزار تن آسفالت تاكنون در كرج/دستگاههاي خدمات رسان همكاري كنند

سپیدار آنلاین: سخنگوي شوراي شهر كرج از پخش 130 هزار تن آسفالت از ابتداي سال جاري تاكنون و در راستاي نهت آسفالت در اين كلانشهر خبر داد.
حجت الاسلام عبدالله پور مظاهري صبح امروز در برنامه راديويي شهر من سلام با اشاره به اهم فعاليت هاي مديريت شهري كرج طي هفته گذشته اظهارداشت: طي هفته گذشته اتفاقات بسيار خوبي در حوزه شهري در اين كلانشهر به وقوع پيوست كه از جمله مهمترين موارد بهره برداري از تقاطع غيرهمسطح شهداي روحاني به عنوان طولاني ترين تقاطع استان البرز بود. وي با اشاره به وجه تسميه نامگذاري اين پل افزود: با توجه به نقش برجسته روحانيت در طول تاريخ و رشادت ها و جهادها اين قشر همچنين عبور اين تقاطع از محورهاي مطهري و ملاصدرا كه از شخصيت هاي روحاني و فلاسفه كشور بودند شوراي نامگذاري ا ن نام را مناسب اين طرح دانست. اين مسئول وجود شهداي روحاني در اين كلانشهر را يكي ديگر از علت هاي اين نامگذاري عنوان و خاطرنشان كرد: استان البرز 40 شهد روحاني تقديم انقلاب و نظام كرده و در اين راستا پاسداشت اين قشر امري ضروري است كه در نامگذاري اين پل نيز به اين نكته توجه خاصي شد. پورمظاهري ادامه داد: همچنين شب گذشته با حضور مسئولان پارك استاد شهريار به عنوان يكي از زيباترين پاركهاي كرج افتتاح و تقديم شهروندان شد. سخنگوي شوراي شهر كرج برگزاري ملاقات هاي مردمي و بازديد از مناطق را بخش ديگري از فعاليت هاي اعضاي پارلمان شهر طي هفته گذشته عنوان كرد و افزود: طي هفته گذشته اعضاي شوراي شهر با حضور در مناطق مختلف از نزدك با روند اجراي طرح ها و مشكلات مردم آشنا شدند.
برگزاري نشست مديران شهري با روحانيون و ائمه جماعات
پور مظاهري در ادامه از برگزاري نشست مشترك با روحانيون و ائمه جماعات در روز جاري خبر داد و بيان كرد: به دليل اهميت مساجد در طرح مسايل شهروندي و ياري رساني اين قشر به مديريت شهري امروز اولين نشست مشترك با روحانيون و ائمه جماعات با حضور امام جمعه كرج برگزار مي شود. سخنگوي شوراي شهر كرج در بخش دوم سخنان خود در پاسخ به سئوالات شهروندان در خصوص آسفالت معابر پس از اجراي عمليات هاي مختلف بيان كرد: موضوع آسفالت پس از حفاري ها مربوط به دستگاه مربوطه است كه اين امر در بيشتر موارد با هماهنگي شهرداري اجرا نمي شود. اين مسئول اضافه كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون 130 هزار تن آسفالت در سطح معابر كرج پخش شده كه اين امر در مقايسه با سال گذشته كه در مجموع 80 هزار تن بود بي سابقه است. وي تاكيد كرد: شهرداري در اجراي نهضت آسفالت مصمم است و در اين زمينه لازم است تا دستگاههاي خدمات رسان نيز با شهرداري همكاري داشته باشند.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود