21 تیر 1391
شماره خبر: 8791

رویکرد جذب نیروهای جوان در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رویکرد جذب نیروهای جوان در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: جذب نیروهای جوان و خلاق در بخش های فعال معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج رویکرد مهمی است که به جد از سوی این معاونت دنبال می شود.
مصطفي رضا حسيني با بیان این مطلب در تعریف از واژه جوان در کشور بیان کرد: قشر جوان کشور شامل افراد در گروه سن بلوغ تا سن اشتغال و ازدواج می باشند. وی افزود: بر این اساس قشر جوان کشور دارای 29 سال سن هستند. این مسئول با تاکید بر تدوین و برنامه ریزی جهت جذب نیروهای انسانی جوان در سسیتم های مختلف گفت: فراهم آوردن زمینه های حضور حداکثری قشر جوان در صحنه های اجتماعی و بازار کار از سیاست های کلان کشور است که صاحبنظران نیز توجه خود را به طور ویژه به این موضوع معطوف داشته اند.
حضور جوانان در فرهنگسراهای شهرداری کرج
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به رویکرد این معاونت در استفاده از استعدادهای جوان در بخش های مختلف معاونت فرهنگی اجتماعی، عنوان کرد: این رویکرد در بحث های کاری و مدیریتی معاونت فرهنگی شهرداری کرج به نحو موثری دیده شده است. رضا حسینی گفت: در حال حاضر همه فرهنگسرا ها، کتابخانه های تحت پوشش شهرداری توسط افرادی با گروه سنی جوان اداره می شود. وی افزود:سن فعالان این حوزه های فرهنگی بین 20 تا 30 است ضمن آنکه واحد های دیگر نیز از این قاعده کلی پیروی می کنند. وی با اشاره به جمعیت امروز کرج با بیان اینکه ، کرج جمعیتی جوان دارد، بر بهره گیری از توانمندی این قشر در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ... تاکید کرد. رضا حسینی با تاکید بر رعایت رفتارهای اجتماعی، نقش آموزش در این خصوص را مهم ارزیابی کرد و افزود: تحقق این مهم با هدف بکارگیری حداکثری نیروهای جوان صورت می گیرد که با توجه به انعکاس و خروجی امری بسیار مهم تلقی می شود. وی اظهارداشت: مشارکت جوانان در عرضه های اجتماعی مستلزم برنامه ریزی و استفاه از حداکثر توانمندی، تفکر و خلاقیت نیروهاي جوان است.
این مسئول با اشاره به جمعیت 500 هزار نفری دانش آموزی در کرج، عنوان کرد: این مهم از استعداد های بارز و شاخص کرج است که می توان با طراحی و تدوین برنامه های راهبردی و کاربردی نهایت استفاده را از این قشر به نفع جامعه شهری کرج برد.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود