28 خرداد 1391
شماره خبر: 7992

آغاز عميات جدول گذاري و پياده روسازي راستگرد پل سردخانه مهرشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 آغاز عميات جدول گذاري و پياده روسازي راستگرد پل سردخانه مهرشهر

سپیدار آنلاین: سرپرست منطقه 4 شهرداري كرج از آغاز عمليات جدول گذاري و پياده روسازي راستگرد پل سردخانه مهرشهر خبر داد.
عباس سعيدي كيا اظهار داشت: پس از اجراي پروژه اصلاح هندسي راستگرد پل سردخانه به سمت اتوبان كرج – قزوين، هم اكنون عمليات جدول گذاري و پياده روسازي در اين معابر آغاز شده است. وي افزود: با توجه به توافقات به عمل آمده با سردخانه مهرشهر مقرر شد كه مسير راستگرد پل سردخانه بازگشايي شود تا ترافيك موجود كاهش يابد. اين مسئول با اشاره به اختصاص 500 ميليون تومان اعتبار براي اجراي عمليات جدول گذاري و پياده روسازي در اين معبر عنوان كرد: در حال حاضر وجود برخي مشكلات مانع از اجراي پروژه مذكور شده است.
جابه جايي درختان در مسير پروژه مشكل ساز شده است
سعيدي كيا ادامه داد: يكي از اين مشكلات جابه جايي درختان در مسير اجراي اين پروژه است كه درخواست مورد نظر براي تحقق اين امر به سازمان پاركها و فضاي سبز ارسال شده اما تاكنون جوابي ارائه نشده است. سرپرست منطقه 4 شهرداري كرج يادآور شد: تحقق اين طرح جزء طرح تفصيلي است كه اجراي آن ضرورت دارد.
كاشت پنج هزار گلدان گل در بلوار 111 مهرشهر
وي در ادامه از افزايش سرانه فضاي سبز در اين منطقه خبر داد و گفت: در اين راستا بلوار 111 واقع در فاز يك مهرشهر به مساحت هزار و 100 متر با طراحي انواع گلهاي دائمي درختچه و چمن بهسازي و زيباسازي شد. اين مسئول افزود: در راستاي اجراي اين پروژه، در مجموع پنج هزار گلدان انواع گل و گياه در نقاط مختلف اين پارك كاشته شده است.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود