8 خرداد 1391
شماره خبر: 7433

ملاقات مردمي در تمام روزهاي هفته برگزار مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ملاقات مردمي در تمام روزهاي هفته برگزار مي شود

سپیدار آنلاین:مدیر منطقه 6 شهرداری کرج طی بازدید شبانه از سطح منطقه نسبت به رعایت رعایت اصول ایمنی پرسنل شیفت شب را خواستار شد.
عباس حق محمدلو اظهار داشت: پرسنل خدمات شهری به جهت تاریکی شب و کاهش دید کافی شهروندان در تردد خیابان ها باید پوشش جلیغه های شب رنگ داشته باشند و از علائم ایمنی استفاده كنند. وی با تاکید بر اینکه امنیت جانی پرسنل بسیار حائز اهمیت است گفت: نیروهای کارگری شیفت شب خدمات شهری این منطقه حدود 70 نفر می باشد که کلیه خدمات رفت و روب، جمع آوری زباله و پاک سازی معابر و جوی ها را بر عهده دارند که رعایت اصول ایمنی برای تمام پرسنل ضرورت دارد.
ملاقات مردمی همه روزه در منطقه 6 برگزار می شود
اين مسئول در ادامه با اشاره به برگزاري ديدارهاي مردمي خاطر نشان كرد: ملاقات مردمی همه روزه در منطقه 6 برای دیدار شهروندان با مدیر منطقه برگزار می شود. حق محمدلو افزود: با توجه اینکه مدیر منطقه به تکریم ارباب رجوع و رفع نیازهای شهروندان تاکید بسیار دارد همه روزه به جز روزهایی که جلسات اداری برگزار می شود درب اتاق مدیر منطقه به روی شهروندان باز است. وي تأكيد کرد: این طرح موجب برقراری تعامل و ارتباط تنگاتنگ شهرداری با شهروندان و تسریع در رفع مشکلات آنها خواهد بود.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود