26 فروردین 1391
شماره خبر: 6266

لزوم تهیه نرم افزار جامع مالی در منطقه 5 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم تهیه نرم افزار جامع مالی در منطقه 5 کرج

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با تاکید بر لزوم تهیه نرم افزار جامع مالی و درآمد در این منطقه گفت: لازم است تا با توجه به موقعیت منطقه این امر در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی رحیمی در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان انفورماتیک شهرداری کرج اظهارداشت: مکاتبات اداری یکی از پرحجم ترین و در برخی مواقع مشکل ترین فعالیت یک سازمان به حساب می آید که وجود یک سیستم نامناسب در مکاتبات اداری، اتلاف زمان، صرف انرژی بیشتر، افزایش هزینه ها و در نتیجه عدم بهره وری را به دنبال دارد. وی با بیان اینکه اجرای سیستم اتوماسیون مورد تاکید شهردار و اعضای شورای شهر کرج است، تصریح کرد: وجود یک سیستم مناسب و سریع اتوماسیون اداری، کاهش بروکراسی موجود، تسریع در پاسخگویی، صرفه جویی اقتصادی و در نهایت روانسازی انجام فعالیت ها می شود. این مسئول در ادامه تهیه نرم افزار جامع مالی و درآمد را در این منطقه یادآور شد و گفت: لازم است تا با توجه به موقعیت منطقه این امر در دستور کار قرار گیرد. رحیمی با بیان اینکه منطقه 5 آمادگی اجرای طرح های اینچنینی را دارد بیان کرد: ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب شهرسبب نظام مند شدن امور داخلي و در نتيجه ارايه خدمات شايسته و مناسب به شهروندان مي‌شود.
تکریم ارباب رجوع و تسریع امور مهمترین مزایای اجرای اتوماسیون اداری
مدیر عامل سازمان انفوماتیک شهرداری کرج نیز با تقدیر از رویکرد ویژه مدیریت منطقه 5 در راستای تحقق اتوماسیون اداری گفت: برگزاری این نشست نشان از اهمیت این موضوع از نگاه مدیر منطقه است. حمیدرضا محمدی در ادامه با اشاره به مزایای اجرای اتوماسیون اداری، افزود:حذف کاغذ از چرخه مکاتبات اداری، طرح تکریم ارباب رجوع، دقت در انجام عملیات، ثبت تمامی امور، همسو سازی فعالیت ها و امکان انجام فعالیت های اداری خارج از محل کار در هر زمان و مکان از مهمترین مزایای راه اندازی پروژه اتوماسیون اداری شهرداری به شمار می رود. این مسئول با بیان اینکه سازمان انفورماتیک شهرداری آماده همکاری در این زمینه است خواستار اجرای هر چه سریعتر این طرح در مناطق مختلف شهرداری کلانشهر کرج شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود