10 بهمن 1390
شماره خبر: 4546

تجديد ميثاق مديران ارشد شهري كرج با آرمانهاي امام(ره)/ اعلام برنامه هاي دهه فجر شهرداري كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تجديد ميثاق مديران ارشد شهري كرج با آرمانهاي امام(ره)/ اعلام برنامه هاي دهه فجر شهرداري كرج

سپیدار آنلاین: سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل شهردار كرج از تجديد ميثاق مديران ارشد شهری اين كلانشهر با آرمانهاي امام راحل(ره) خبر داد و برنامه هاي دهه فجر اين سازمان را تشريح كرد.
عليرضا پيغمبردوست در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج به همراه مديران ارشد شهرداري در محل مرقد مطهر امام (ره) حضور مي يابند و بار ديگر با آرمانهاي امام و شهدا تجديد ميثاق مي كنند. وي افزود: در اين مراسم علاوه بر مديران ارشد شهري، استاندار و ديگر مديران استاني نيز حضور دارند و در مرقد مطهر حضور مي يابند. اين مسئول در بخش ديگري با اشاره به فرا رسيدن سي و چهارمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي عنوان كرد: در اين زمينه شورای شهر و شهرداري كرج با همكاري تمامي سازمانها و مناطق تابعه برنامه هاي مختلفي را در ايام دهه فجر در اين كلانشهر برگزار مي كند.
مناطق مختلف کرج مهیای برگزاری باشکوه دهه فجر می شود
پيغمبردوست ادامه داد: چاپ و نصب بنرهاي اطلاع رساني و تبريك ايام دهه فجر در 50 نقطه شهر، تعويض پرچمهاي الوان پلها و معابر، آذين بندي معابر اصلي، ميادين، رفيوژها، سازه هاي شهرداري با ريسه هاي رنگي و پرچم جمهوري اسلامي، شستشوي مبلمان شهري اعم از المانها و نرده هاي شهري، اجراي نورافشاني حداقل در يك نقطه شهر، تهيه تيزر مناسب با ايام دهه فجر و هماهنگي براي پخش از طريق تلويزيون شهري فلكه اول رجايي شهر از جمله برنامه هاي اين ايام از سوي مدیریت شهری کرج است.
برگزاري شب شعر انقلابي/ اهداي هدايا به كودكان حاضر در راهپيمايي 22 بهمن
سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري كرج يادآور شد: تنظيف مضاعف مسير راهپيمايي و استقرار نيروهاي خدماتي جهت حفظ و نگهداري معابر در ايام دهه فجر به وي‍ژه روز راهپيمايي 22 بهمن، به كارگيري اتوبوسهاي شهري جهت تسهيل در تردد شركت كنندگان مراسم راهپيمايي، استقرار خودروهاي امدادي آتش نشاني به منظور احتياط و پيشگيري از حوادث احتمالي در مراسمها به وي‍ژه در روز راهپيمايي 22 بهمن در كنار ساير دستگاه هاي خدمات رسان اعم از مركز فوريتهاي پزشكي و هلال احمر و نيروي انتظامي، شستشو و غبار روبي گلزار شهدا در اولين پنج شنبه دهه فجر، هرس شاخ و برگ درختان در مسير راهپيمايي بلوار امامزاده حسن(ع) به منظور تصويربرداري و پوشش مناسب خبري از مراسم از ديگر برنامه هاي اجرايي شهرداري در ايام دهه فجر است. وي همچنین از برپايي ايستگاه صلواتي، تهيه هدايي براي كودكان شركت كننده در مراسم و برپايي مراسم خاطره گويي و شب شعر انقلابي در اين كلانشهر خبر داد. پیغمبردوست اظهار امیدواری کرد تا با برنامه های تدوین شده از سوی مدیریت شهری کرج شاهد برگزاری مراسمی باشکوه و در خور این ایام باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود