گزارش عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری محمدشهر در شش ماه اول سال
سپیدارآنلاین: گروه شهری
فلاح نژاد رئیس اداره بازرسی ،ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات شهرداری محمدشهر گفت:از آنجائیکه شهروندان عزیز ولی نعمت ما می باشند ، به منظور پاسخگویی به موقع مطالبات حق طلبانه آنان در حوزه های مختلف شهری و خدماتی از طریق پل ارتباطی سامانه 137 در 6 ماهه نخست سال جاری ،تعداد 1792 تماس واصله پاسخگویی شد.
وی افزود: از این تعدا 1184 مورد مربوط به حوزه خدمات شهری و 358 مورد در حوزه عمران و 250 مورد در خصوص کنترل و نظارت ساختمانی بوده است.به اطلاع شهروندان فهیم می رساند تمامی تماس های واصله توسط اداره بازرسی به صورت روزانه رصد وپیگیری های مجدانه برای تحقق آن صورت می پذیرد .
فلاح نژاد در پایان گفت: علاوه بر سامانه موصوف این اداره از طریق سامانه 111 (ارتباطات مردم و دولت ) و 136 (سازمان بازرسی ) به درخواستهای مردمی پاسخ می دهد.