27 اسفند 1391
شماره خبر: 22500

اطلاع رسانی دقیق کلید موفقیت روابط عمومی ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اطلاع رسانی دقیق کلید موفقیت روابط عمومی ها


سپیدارآنلاین: شهردار کلانشهر کرج بر نهادینه شدن اطلاع رسانی دقیق و به موقع در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: در واقع باید جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی ها تبیین شود.
سید علی آقازاده در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل استان البرز در محل باشگاه میلاد با تاکید بر اهتمام ویژه مسئولان و مدیران به جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: موفقیت یا عدم موفقیت مدیران و مسئولان روابط عمومی و چگونگی عملکرد سازمان بستگی به میزان فعالیت مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی همچنین انعکاس به موقع و صحیح اخبار و رویداد های درون سازمانی دارد. وی افزود: در این زمینه لازم است جايگاه ويژه اي براي روابط عمومي ها تعريف شود و اين بخش بتواند به جايگاه شايسته خود در دستگاه ها دست يابد، در واقع روابط عمومی ها نباید در حاشیه باشند. آقازاده اضافه کرد: اگر دستگاه ها مي خواهند که به جایگاه و عملکرد مثبت خود را افزايش دهند، بايد زمينه اي را فراهم کنند تا روابط عمومي هاي آنها بيش از پيش به شکل موثر فعاليت کنند، به اين ترتيب مي توان گفت که مديريت سازمان برعهده روابط عمومي ها است و اگر اين بخش به درستي عمل کند، بسياري از مشکلات به خودي خود رفع خواهند شد، بايد شرايط به گونه اي فراهم شود که روابط عمومي در تصميم گيري ها نقش فعال داشته باشد و بتواند اين نقش را به بهترين نحو انجام دهد. وی افزود: متاسفانه دیده می شود، برخی از ادارات و سازمان ها جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی و فعالیت این حوزه مهم قائل نیستند، که باید طرز فکر آنها نسبت به این حوزه و اهمیت آن تغییر یابد و از نیروهای توانمند و متخصص در حوزه روابط عمومی استفاده کنند. این مسئول بر برگزاری کارکاه های آموزشی ویژه برای مدیران روابط عمومی تاکید و عنوان کرد: هم اکنون استان البرز در این بخش در شرایط مطلوبی قرار دارد اما باید با تحقق این مهم به نقاط ایده آل دست یافت.
اطلاع رسانی دقیق کلید موفقیت روابط عمومی ها است
آقازاده در ادامه با بیان اینکه، اطلاع رسانی دقیق کلید موفقیت روابط عمومی ها است بر ارتباط دو سویه و سازنده مدیران روابط عمومی سازمانها و ادارات تاکید کرد و یادآور شد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع باید در مدیران روابط عمومی نهادینه شود تا این حوزه توسعه و اعتلا یابد. شهردار کلانشهر کرج در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، مردم را از امور ادارات آگاه سازید، اظهار داشت: در این زمینه نقش روابط عمومی بسیار خطیر است که باید با انعکاس مطلوب رویدادها، روحیه امید و اعتماد را بین مردم افزایش دهد.
توانمندترین نیروها در روابط عمومی فعالیت کنند
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اینکه روابط عمومي ها چشمان بينای دستگاه هاي اجرايي و اداري هستند، اظهار داشت: برخي مسئولان دستگاه هاي اجرايي جايگاهي براي روابط عمومي ها در نظر نمي گيرند و نگاه آنان به اين بخش سطحي است این درحالیست که بهترين و توانمندترين نيروهاي هر دستگاه اجرايي در راس روابط عمومي ها قرار گيرند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومي بايد به عنوان مديريت استراتژيک دستگاه اداري و اجرايي مورد توجه قرار گيرد، گفت: در واقع فعاليت هاي دستگاههاي اجرايي توسط روابط

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود