2 اسفند 1391
شماره خبر: 20943

آسفالت 22 خیابان تا پایان سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آسفالت 22 خیابان تا پایان سال


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از جدیت در انجام پروژه های آسفالت معابر این منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری در این منطقه 22 خیابان آسفالت می شود.
حسن مدیر روستا افزود: بنا به تاکید شورای شهر و شهردار کرج مبنی بر اجرای نهضت آسفالت در این کلانشهر طی سال‌جاری این مهم در دستور کار منطقه قرار گرفت. وی با بيان اينکه تا سال گذشته آسفالت از کارخانجات گوناگون دريافت مي شد، بيان کرد: با توجه به خريد آسفالت از کارخانجات متفرقه و نبود نظارت کافي، مشکلاتي در بحث آسفالت بوجود آمد اما اين معضل با توجه به راه اندازي کارخانه آسفالت شهرداري و توليد آسفالتي با فرمول، دانه بندي، ميزان اختلاط شن و قير و آيتم هاي متناسب با شرايط کرج برطرف شد. این مسئول اظهار اميدواري کرد: تا با اجراي نهضت آسفالت و همکاري ادارات خدمات رسان در امر حفاري هاي موجود در سطح شهر شاهد رفع بخش اعظمي از مشکلات شهروندان باشيم.
فلسفه وجودی مدیریت شهری خدمت رسانی به مردم است
مدیرروستا همکاری شهروندان را در داشتن شهری آباد ضروری دانست و با اشاره به فلسفه وجودی مدیریت شهری بیان کرد: فلسفه وجودی حضور مسئولان به ویژه در بحث مدیریت شهری خدمت‌رسانی به مردم است که این امر نیازمند تعامل و همکاری دوسویه شهروندان با مدیریت شهری برای ساختن شهری با ایده‌آل‌ های مناسب است. مدیر منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اينكه شهرداري در سال 91 نهضت آسفالت را به صورت ويژه و جدي پيگيري کرد، يادآور شد: اولويت شهرداري كرج در سال جاري اجراي نهضت آسفالت در اين كلانشهر است كه با افتتاح و بهره برداري از كارخانه آسفالت، اين مهم در سال جاري محقق شد.
تا پایان سال جاری 22 خیابان در منطقه یک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود