10 آذر 1397
شماره خبر: 205843

جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرداری هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرداری هشتگرد برگزار شد


جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرداری هشتگرد با حضور دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد ، آقای علی شجری پور رئیس شورای اسلامی شهر ، آقای علی جوادی عضو کمیته ، سرپرست سازمان حمل و نقل و سایر اعضا برگزار گردید.
بررسی مصوبات جلسه قبل #گزارش سرپرست سازمان حمل و نقل از عملکرد سازمان #شناسایی و ساماندهی خودروهای باربر #جانمایی ایستگاه تاکسی های شهر #تاکید بر نظارت بر نرخ دریافتی تاکسی ها
#راه اندازی خط مینی بوس رانی به شهر طالقان #راه اندازی خط تاکسی به فرودگاه پیام #ایمن سازی معابر و محل تردد دانش آموزان و مهدهای کودک #تکمیل طرح ساماندهی سوخت کامیون ها #استفاده بهینه از پارکینگ های عمومی شهر #اصلاح هندسی معابر و نصب سرعت گیر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است. ❇️دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد و رئیس شورای سازمان مدیریت حمل و نقل، از مصوبه‌ای در خصوص الزام سازمان ها به تهیه طرح توجیهی جهت انجام عملیات در شهر خبر داد و گفت: طبق مقررات می بایست جهت انجام هرگونه عملیات در شهر از قبیل حفاری و .. طرح توجیهی ترافیکی آن با رعایت نکات فنی و ایمنی لازم تهیه و پس از اخذ مجوز از مبادی قانونی عملیات آن شروع گردد لذا نیاز است تا سازمان‌هایی که به هر عنوان در شهر اقدام به عملیات حفاری و غیره می‌نمایند با تهیه طرح مذکور قبل از اجرا با این کمیته همکاری نمایند. بهمنی افزود: با توجه به تعداد ایستگاه های تاکسی در شهر نیاز است تا برنامه ریزی و بررسی لازم جهت احداث پارک سوار صورت گیرد و سازمان حمل و نقل شهرداری طرح مربوطه را تدوین و جهت بررسی و تصویب و اجرا به شورای سازمان ارائه نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود