12 بهمن 1391
شماره خبر: 19580

آگاهی از نحوه انجام امورات شهری حق شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آگاهی از نحوه انجام امورات شهری حق شهروندان


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 7 شهرداری کرج مطرح کرد: آگاهی از نحوه انجام امورات و عملکرد شهری و شهروندی، حق طبیعی و منطقی شهروندان است.
مجید عسگری با تاکید بر ایجاد زمینه های مساعد به منظور آگاه سازی شهروندان از نحوه انجام امورات و اقدامات شهری توسط شهرداری ها بیان کرد: از برآیند های مهم این اقدام فراهم شدن شرایط مساعد برای مشارکت مردم در امور مختلف شهری است. وی با اشاره به نقش شهروندان در اداره شهر، افزود: تحقق این مهم ضمن ایجاد مشاركت معنادار مردم در اداره شهر موجب ایجاد اعتماد و اطمينان مردم از نحوه اقدامات و فعالیت های شهرداری می شود. عسگری از مشارکت مردمی در امور شهری به عنوان مهمترين سرمايه‌ اجتماعي یاد کرد و گفت: با فراهم شدن زمینه های مشارکت مردمی و آگاه سازی آنها در خصوص سر فصل های مختلف کاری می توان برای انجام کاهای بزرگ و جهش‌دار در شهر آماده شد. وی، اطلاع ‌رساني دقيق و برنامه‌ريزي صحيح رويكردهاي شهرداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: این نگرش ها ضمن اصلاحات ساختار نقش بسزایی در ساماندهی و سازماندهی امورات اجرایی در سطوح مختلف کاری شهرداری ایفا می کند.
نگاه مثبت شهروندان به شهرداری ها زمینه ساز پیشبرد اهداف است
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج، نگاه مثبت شهروندان به شهرداری و مجموعه عملکردی این سازمان را امری مهم دانست و با تاکید بر شکل گیری احساس خوب بین شهروندان، بیان کرد: ارائه خدمات شایسته و مطلوب می تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن این مهم ایفا کند. عسگری اظهارداشت: شهرداری ها باید سعی کنند با اجرای برنامه های کارآمد و مطلوب زمینه های نگرش مثبت شهروندان و رضایت آنها را فراهم نمایند. وی با اشاه به اهمیت موضوع فوق بیان کرد: جلب رضایت و ایجاد نگرش مثبت شهروندان در خصوص نحوه عملکرد برنامه های شهرداری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود