8 اسفند 1395
شماره خبر: 175338

زیرساخت های عمرانی در منطقه 1 کرج تقویت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زیرساخت های عمرانی در منطقه 1 کرج تقویت شد


مدیرمنطقه 1 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های عمرانی در منطقه از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت با پخش بیش از یک هزارتن آسفالت خبر داد.
علیرضا کیان گفت: در راستای مرتفع کردن مشکلات و ساماندهی معابر سطح منطقه حوزه عمران طی سال با جدیت تمام اقدام به اجرای عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر کرده است.
کیان عنوان کرد: بر این اساس به همت حوزه عمران منطقه خیابان 45 متری بسیج (کاج) در دو نوبت به متراژ 580 متر مربع، خیابان شاکرزادگان به متراژ 320 متر مربع با اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت ساماندهی شدند. وی همچنین از اجرای عملیات مذکور در خیابان فروغی واقع در اسلام آباد به متراژ 250 مترمربع و برخی از معابر عظیمیه به متراژ 315 و برخی از معابر عظیمیه به متراژ 315 مترمربع خبرداد. این مسئول گفت: تمام مراحل عملیات روکش آسفالت در معابر مذکور همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته است تا این عملیات باکیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند. وی در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود