27 دی 1395
شماره خبر: 173060

تفاهم نامه همکاری میان زیباسازی کرج و دانشگاه فنی حرفه ای منعقد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تفاهم نامه همکاری میان زیباسازی کرج و دانشگاه فنی حرفه ای منعقد شد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این سازمان و دانشگاه فنی حرفه ای شهید بهشتی کرج خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف بهره گیری از پتانسیل های علمی در منظر شهری بین دو نهاد مذکور منعقد شد.
حسین عطایی این خبر را اعلام کرد و گفت: تفاهم نامه مذکور، بازخورد تشکیل جلسات متعدد و نتیجه گیری های مناسب در زمینه استفاده از پتانسیل های موجود در سازمان زیباسازی و فضاهای دانشگاهی است.
این مسئول، ایجاد همکاری و تعامل فرهنگی و هنری بین زیباسازی و دانشگاه فنی و حرفه ای را از اهداف دو دستگاه مذکور برشمرد و گفت: تعامل دستگاه های مربوطه با یکدیگر موجب نقش آفرینی و ارائه طرح های نوین در اقدامات هر نهاد می شود. وی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم نامه بین نهادها ایجاد مسئولیت می کند، اظهار داشت: امضاء این تفاهم نامه طرفین را متعهد می سازد تا تلاش خود را جهت گسترش فعالیت ها و پتانسیل موجود در بسته همکاری و نیل به شکوفای هر چه بیشتر سوق دهند. مدیرعامل سازمان زیباسازی در تشریح موضوع تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان و دانشگاه فنی حرفه ای، بیان کرد: موضوع این تفاهم نامه در مرحله اول برگزاری کارگاه و فراخوان های مشترک آموزشی به تناسب استفاده از پتانسیل هایی است که در حوزه دانشگاه و سیستم مدیریت شهری دارای اهمیت است. عطایی ادامه داد: تهیه و تدوین پروژه های پژوهشی درحوزه زیباسازی که قطعاً می تواند روند رشد علمی زیباسازی پروژه ها را در برداشته باشد از دیگر موضوعات تفاهم نامه به شمار می رود. این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مشارکت در طراحی و اجرای پروژه های زیباسازی که از طریق سازمان اعلام می شود می تواند نقطه قوت در بحث سیما و منظر شهر را به تصویر بکشد، گفت: زیباسازی کرج در تلاش است تا این کلانشهر در بحث سیما و منظر شهری پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و خوشبختانه تا کنون موفق عمل کرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود