10 اسفند 1394
شماره خبر: 159581

بهبود تردد و کاهش ترافیک در منطقه 12 کرج بررسی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بهبود تردد و کاهش ترافیک در منطقه 12 کرج بررسی شود


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج با اشاره به ایام پایانی سال و افزایش تردد در خیابان ها به منظور خرید عید بر بررسی بهبود تردد و کاهش ترافیک در این منطقه تاکید کرد.
مجید کمالی نژاد با تاکید بر ضرورت توجه به معضل ترافیک در این منطقه گفت: تا کنون جلسات متعدد ترافیکی به منظور شناسایی معابر فاقد تابلو راهنمایی و روان کردن ترافیک در منطقه صورت گرفته است.
این مسئول اقدامات انجام شده در حمل و نقل ترافیک منطقه را مورد بررسی قرار داد و افزود: در این زمینه بازدید های متفاوتی از سطح منطقه صورت گرفته و طبق درخواست شهروندان، واحد حمل و نقل اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام داده است. وی اجرای مطالعات کارشناسی در زمینه شناسایی محل های پر تردد را از دیگر اقدامات واحد حمل و نقل منطقه نام برد و ادامه داد: با توجه به ازدحام تردد در میدان سرباز و تصمیمات انجام شده، چراغ های راهنمایی در این میدان نصب و معابر در اطراف میدان جهت سهولت در تردد ساماندهی شدند. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در ادامه سخنان خود به تعمیر و بازسازی تابلوهای هدایت مسیر در انتهای بلوار امام خمینی (ره)، سه را کیانمهر اشاره و بیان کرد: این اقدام با هدف تسهیل در شناسایی معابر و تردد خودروها اجرایی شده است. کمالی نژاد همچنین از درخواست شهروندان مبنی بر انسداد معابر غیر مجاز در انتهای بلوار امیرکبیر، کوچه مریم و نیستان 7 یاد کرد و افزود: عملیات انسداد این معابر با نیوجرسی به مرحله اجرا در آمد. این مسئول نصب چشم گربه ای و گل میخ در سه نقطه از خیابان بوستان را از دیگر اقدامات واحد حمل و نقل و ترافیک منطقه بر شمرد و با اشاره به اینکه این مهم به منظور کاهش سرعت رانندگان و افزایش امنیت شهروندان پیاده انجام شده است، گفت: ارتقاء سطح امنیت شهروندان در کنار خدمت رسانی به آنان در اولویت وظایف مدیریت شهری قرار گرفته است. وی در پایان سخنان خود از نصب باتومی جلوی فرهنگستان مهر جوان خبر داد و خواستار توجه ویژه مسئولان ذیربط در منطقه به خدمات رسانی بهینه به شهروندان و جلب رضایت آنان شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود