خدمات دهی بهینه سازمان میادین شاخص سنجش مردمی از عملکرد مدیریت شهری است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به خدمات رسانی گسترده سازمان میادین شهرداری کرج به شهروندان افزود: خدمات دهی بهینه این سازمان شاخص مهم سنجش مردمی از عملکرد مدیریت شهری است.
محمدرضا رضاپور در بازدید از سازمان میادین با ارزیابی مثبت از اقدامات این سازمان در سطح شهر، اظهارداشت: زمانی که در خصوص عملکرد مدیریت شهری از شهروندان نظر خواهی می شود، یکی از معیارهای سنجش مردمی، ارائه خدمات بهینه از طریق بازار روزهاست؛ بی شک خدمت رسانی بهینه به شهروندان کسب رضایت آنان را به دنبال دارد که تحقق این مهم از اهداف مدیریت شهری است و سازمان میادین نیز در این زمینه تلاش مطلوبی داشته است. این مسئول با اشاره به مطلب فوق بر افزایش تعداد بازار روزهای کرج در مناطق 12 گانه تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی در تمام مناطق به صورت یکسان، توازن بازارهای روز در سطح شهر ضرورت می یابد که سازمان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد. وی با بیان اینکه مناطق موظف به همکاری با سازمان میادین در خصوص معرفی و واگذاری زمین به منظور احداث بازار روز هستند، اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم، شهروندان در تمام مناطق کرج می توانند از خدمات سازمان میادین در بازار روزها استفاده کنند. قائم مقام شهردار کرج توجه به نیازهای روز مره شهروندان و ارائه اقلام مورد نیاز آنان با کیفیت و قیمت مناسب را از وظایف اصلی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری دانست و بر نظارت جدی بر روند عملکردی بهره برداران در بازار روزها تاکید کرد. رضاپور در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی روزبازارها و شب بازارها را از دیگر مواردی دانست که توجه به آن در خدمت رسانی به شهروندان نقش موثری ایفا می کند و افزود: تحقق این مهم در ارتقاء سطح امنیت و بهداشت شهروندان نقش قابل توجهی دارد. این مسئول در خصوص نحوه ساماندهی این بازارها راهکارهایی را پیشنهاد داد که تعیین محلی مناسب و مشخص کردن روزهایی خاص برای فعالیت روز بازار ها و شب بازارها از جمله این پیشنهادات بود و مقرر شد پس از بررسی های کارشناسی این موارد در دستور کار قرار گیرد. وی در پایان سخنان خود با اشاره دغدغه های مطرح شده در خصوص افزایش خدمت رسانی به شهروندان توسط مسئولان سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، اظهار داشت: پیگیری مسئولان در فراهم آوردن رفاه شهروندان نشان دهنده اعتلای سازمان است.