یکی از رتبه های برتر پاسخگویی در سامانه 137 را كسب كرد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از کسب رتبه نخست پاسخگويي به سامانه 137 مدیریت شهری در حوزه های خدمات شهری، عمران و فضای سبز خبر داد.
مهدی فاطمی با اعلام این خبر عنوان کرد: گزارش کلی سامانه 137 شهرداری کرج حکایت از آن دارد که در سال 93 منطقه 11 این کلانشهر در حوزه های خدمات شهری، عمران و فضای سبز به لحاظ تسریع در پاسخگویی به همراه مناطق 1 و 7 حائز رتبه برتر شده است. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج اظهار داشت: بر اساس گزارشات تحلیلی این سامانه در سال 93 که نشان از عملکرد حوزه مذکور دارد، مجموع تماس های ثبتی در طول یک سال 33 هزار و 943 مورد بوده است که بیش از 61 درصد از کل تماس ها را شامل می شد. فاطمی گفت: بر این اساس بیش از 20 هزار مورد از این تماس ها با حوزه خدمات شهری در ارتباط بوده است و بخش هایی از تماس های شهروندی نیز به دیگر سازمان های شهرداری کرج اختصص داشت و بر این اساس تعداد 3438 تماس به فضای سبز و 7401 تماس به موضوع عمران مربوط می شد. به گفته این مسئول، با توجه به گزارش مسئول سامانه 137 شهرداری کرج؛ درصد تسریع در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندی در قالب نموداری تهیه شده است که طبق آن مناطق 1، 7 و 11 شهرداری کرج بهترین رتبه پاسخگویی به مشکلات طرح شده توسط شهروندان را کسب کرده اند. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان، کسب این عنوان برتری و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه 11 را حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزه های خدمات شهری دانست و این خدمات را جمع آوری به موقع زباله ها، پاکسازی معابر و محله ها، کاشت نهال در معابر، استفاده از لچکی های رها شده در افزایش فضای سبز و ایجاد پارکهای محلی، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و... عنوان کرد.