16 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141575

حرکت شتابان منطقه 10 شهرداری کرج به سمت جذب کامل بودجه مصوب سالانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حرکت شتابان منطقه 10 شهرداری کرج به سمت جذب کامل بودجه مصوب سالانه


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در نشست کمیته درآمدی از معاونین و مدیران ستادی این نهاد در خواست در سال جدید حرکت شتابانی به سمت جذب کامل بودجه مصوب سالانه داشته باشند.
عباس کمالی روستا در این جلسه با بیان اینکه کاهش هزینه های جاری و تمرکز بیشتر بر انجام پروژه های عمرانی و خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است، محرومیت های منطقه را یادآور شد و گفت: شهروندان به عنوان تامین کنندگان اصلی منابع مالی شهرداری مطالبات و دغدغه هایی را دارند که رسیدگی به آنها باید در راس امور قرار گیرد. ساماندهی وضعیت روکش آسفالت و جدول معابر، احداث پارک و بوستان، نصب ست های تندرستی و مجموعه بازی کودکان در پارکها، پیاده رو سازی و... از جمله اقداماتی است که انجام آنها باید به صورت ویژه در دستور کار معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری قرار گیرد. وی، جذب بودجه مصوب سالانه را در تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری بسیار حایز اهمیت دانست و افزود: امید است به سمتی حرکت کنیم که سرمایه گذاران بخش خصوصی با حضور در منطقه و احداث فضاهای تفریحی، گردشگری، تجاری و مسکونی، زمینه را برای تعریف و ایجاد منابع پایدار درآمدی مهیا کنند و دیگر نیازی به استفاده از منابع ناپایدار درآمدی نداشته باشیم. تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی سریع و دقیق به مراجعین و شهروند مداری از مواردی است که علاقمندی سرمایه گذاران برای مشارکت اقتصادی با مدیریت شهری را به همراه خواهد داشت.
این مسئول با اشاره بودجه مصوب 56 میلیارد ریالی این منطقه برای سال 94، خواستار تعامل و همکاری مضاعف کلیه معاونتها و واحدها جهت محقق شدن این رقم شد و در عین حال بر رعایت قوانین و مقررات جاری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود