18 فروردین 1394
شماره خبر: 139834

شعار ملی سال 94 با عملکرد جهادی روابط عمومی های کشور قابل تحقق است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شعار ملی سال 94 با عملکرد جهادی روابط عمومی های کشور قابل تحقق است


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرج با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «ملت و دولت؛ همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: منویات و دغدغه های دیده بان دلسوز کشور در..
بهار 94 گره خورده به وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها می باشد و در صورت ارایه عملکرد جهادی و حرفه ای از آنها، قطعا امسال بستر مناسب تری برای تحقق شعار ملی سال مهیا می شود. نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری در سال جدید عصر روز گذشته در محل سالن جلسات شهدای این نهاد خدمت رسان برگزار شد و طی آن مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق و سازمان های تابعه مدیریت شهری ضمن تازه کردن دیدارها در سال جدید و تبریک سال نو به یکدیگر، طی نشستی صمیمی با وحید آقاشریفی مدیر جدید روابط عمومی از دغدغه های کاری خود گفتند و همچنین در جریان راهبردهای جدید مدیریت شهری در حوزه اطلاع رسانی قرار گرفتند.
مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در ابتدای این نشست رسم ادب و معرفت را به جا آورد و از زحمات و خدمات شایسته احمد خیری در زمان تصدی این مسئولیت صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورد و بر استفاده از تجارب و توانمندی های وی در پیشبرد اهداف و سیاست های مدیریت شهری تاکید کرد. وحید آقاشریفی به نامگذاری سال 94 از سوی معظم له که بر تقویت همدلی و همزبانی موجود بین دولت و ملت دلالت دارد، اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی ها به عنوان افسران فرهنگی و سربازان صف مقدم میدان اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، با عملکرد جهادی و حرفه ای می توانند موجبات دوستی و برادری بیش از پیش بین مردم و مسئولان را فراهم آورند و ضمن ایجاد زمینه های کاهش اختلافات به آنچه قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی را خشنود می سازد، جامه عمل بپوشانند. منویات و دغدغه های دیده بان دلسوز کشور در بهار 94 گره خورده به وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها می باشد و در صورت ارایه عملکرد جهادی و حرفه ای از آنها، قطعا امسال بستر مناسب تری برای تحقق شعار ملی سال مهیا می شود...
وی خاطر نشان کرد: کلانشهر کرج به عنوان ماکتی کوچک از ایران اسلامی بهترین سرزمین برای تجلی همدلی و همزبانی است و قطعا از طریق برنامه ریزی منسجم و استفاده از ظرفیت های مالی و تخصصی موجود می توان به تکریم ارباب رجوع عینیت بیشتری بخشید و در مسیر افزایش دوستی ها و تقویت گفتمان وحدت و همدلی گام برداشت. به حمد الهی، افق های روشنی پیش روی روابط عمومی ها در سال جدید گشوده شده است و مسئولان نیز باید به رفع نیازهای این حوزه اهتمام بیشتری داشته باشند. به گفته آقاشریفی که پیش از این نزدیک به یک دهه در ساختار روابط عمومی ایفای نقش کرده است، مدیران روابط عمومی های مدیریت شهری کرج باید ضمن توجه به ساختار یکپارچه اطلاع رسانی و آگاهی از وظایف خطیر و حساسی که بر دوش دارند، برای به فعلیت رساندن توانمندیها کوشش کنند و هر آنچه دیگر واحدهای ستاد مرکزی، مناطق و سازمانها در راستای خدمت شایسته به شهروندان رقم می زنند، را به اطلاع عموم برسانند و از این گذر، به حمایت از سازمان متبوع خویش همت گمارند. وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر اینکه روابط عمومی در شهرداریها باید از سیاسی کاری و ورود به جریان های حاشیه ساز پرهیز کنند و با حرکت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و سیاست های مدیریت شهری، تنها به ایفای نقش حرفه ای خود بیندیشند، بیان کرد: مجموعه روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج به عنوان یکی از زیر مجموعه های حوزه شهردار، تمام سعی و همت خود را برای عمل به ماموریت های محوله و سایر وظایف ذاتی و قانونی بکار می گیرد و در این مسیر پوشش جامع رسانه ای اقدامات شورای اسلامی شهر را نیز بر خود واجب می دانیم. در بخش های دیگری از این نشست، هر یک از حاضرین ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته مدیر جدید روابط عمومی و بین الملل در اواخر سال گذشته، بر تداوم همکاریهای دو سویه و عمل به راهبردهای مدیریتی تاکید کردند و خواستار تخصیص اعتبارات و امکانات مورد نیاز به منظور اجرایی شدن برنامه ها شدند.
یادآور می شود برگزاری نشست های شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری کرج در سال جاری با جدیت دنبال می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود