16 فروردین 1394
شماره خبر: 139729

عمکرد جهادی مدیریت شهرداری کرج در استان منحصر به فرد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عمکرد جهادی مدیریت شهرداری کرج در استان منحصر به فرد بود


شهردار کرج گفت: مدیریت جهادی شهر کرج با اجرای ده ها طرح بزرگ عمرانی در حالی با حمایت و پشتیبانی تمامی اعضای شورای اسلامی این کلانشهر صورت گرفت که این اقدامات در سطح دستگاه های استانی ویژه و منحصر به فرد بود.
علی ترکاشوند در آیین دیدار نوروزی مدیران اجرایی شهرداری کرج با اعضای شورای اسلامی شهر که پیش از ظهر امروز در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.
وی پشتیبانی و درایت اعضای شورای اسلامی شهر و همت و مدیریت جهادی شهرداری کرج را عامل این رویداد ارزیابی کرد و بیان داشت: این اقدامات با توجه به شرایط دشوار اقتصادی حاکم بر کشور و تحریم ها انجام گرفت که موید همت و برنامه ریزی مسئولان در این عرصه بود. کلیددار شهر کرج، با بیان اینکه مدیریت جهادی به عنوان یکی از ابعاد شعار سال گذشته، رویکرد همیشگی شهرداری کرج است خاطرنشان کرد: این مدیریت در سایه همدلی و همزبانی قوت و قدرت بسیار بیشتری خواهد یافت. ترکاشوند به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و به ذکر بخشی از این سخنان پرداخت. شهردار گفت: ایشان بر همدلی و همزبانی میان کارگزاران مردم و مجریان دولت به طور ویژه تاکید داشته و رعایت این اصول میان مسئولان را ارجح بر مردم دانستند تا بتواند به عنوان الگویی شایسته برای آنان به شمار آید. این مسئول ادامه داد: مبنای عملکرد و اولویت نخست ما در شهرداری، خدمت صادقانه و کار و تلاش است و همین اصول نیز به عنوان معیارهای سنجش نیروها و همکاران در نظر گرفته می شود. وی با اشاره به برخی جابجایی های صورت گرفته در سطح مناطق و سازمان های شهرداری کرج افزود: ضرورت و اهمیت انتخاب مدیران بومی با کار و تلاش شبانه روزی احیاء و تثبیت می شود. چنان که در تمامی این نقل و انتقالات و جابجایی های مدیریتی، موارد مذکور لحاظ شد و کوشیده شده است از کار و تجربه افراد در بخش های مرتبط و موثر بهره گیری شود. ترکاشوند به عملکرد مدیریت شهری کرج در ایام نوروز نیز پرداخت و با اذعان بر اینکه بخش غالب دستگاه های شهری و استانی بجز بخش های انتظامی و خدماتی در این ایام در تعطیلات و استراحت به سر می بردند، تاکید کرد: شهرداری کرج در تمام روزهای تعطیلات و به ویژه با آغاز بارندگی ها در شهر حاضر و به کار و تلاش مشغول بود. این مسئول ادامه داد: این فعالیت در حالی بود که با توجه به عدم انجام اقدامات لازم در کوه های عظیمیه در بلوار طالقانی شمالی به ارتفاعی بیش از یک متر گل و لای جمع شده بود و این بحران با همکاری و تلاش نیروهای شهرداری کرج با سرعت پاکسازی و بازگشایی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود