25 دی 1393
شماره خبر: 135718

شهرجدید هشتگرد میزبان دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای استان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرجدید هشتگرد میزبان دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای استان شد


با ابتکار عمل روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای استان، هم اکنون دومین نشست این شورای مشورتی به میزبانی شهرجدید هشتگرد در حال برگزاری است.
سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری مرکز استان از محل برگزاری نشست در گفتگوی تلفنی به خبرنگار ما گفت: تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها فرصت مناسبی برای آغاز فصل جدیدی از گفتمان میان مدیریت شهری شهرهای البرز است که ارتقای سطحی کمی و کیفی اقدامات را به همراه دارد. احمد خیری، همچنین یکپارچه سازی فعالیت روابط عمومی شهرداری های استان را هدف عمده برپایی این نشست ها و ایجاد تعاملات دانست. وی گفت: تعاملات گسترده جهان امروز، محدود شدن به یک حوزه اندک جغرافیایی و تمرکز بر محیطی مستقل را برنتابیده و باید با گذر از حدود و مرزهای تعریف شده، به سوی انجام ابتکارات و فعالیت های هماهنگ و همسو گام برداشت.
خیری با اذعان بر اینکه، ماهیت روابط عمومی، مدیریت صحیح ارتباطات و تعاملات و شکل دهی هدفمند آن بوده و در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی پایه ریزی شده است؛ تحقق اهداف روابط عمومی را در گرو تعریف و ایجاد ساختاری منسجم و مبتنی بر دغدغه های مشترک عنوان کرد. این مسئول، تقویت ارتباط شهرداریهای استان با توجه به ماهیت خدماتی این حوزه که توسعه فرهنگ و حقوق شهروندی از وظایف جدی آن است را در راستای ایجاد ساختار و تیمی منسجم و هدفمند ارزیابی کرد که می تواند در سایه تعامل و همیاری، به اهداف کلان و بلندمدت روابط عمومی دست یابد. وی تصریح کرد: این امر ضمن کاهش هزینه ها، به افزایش اعتماد عمومی به عملکرد شهرداری و نیز یکپارچه شدن فعالیت ها با بهره گیری بهینه از ظرفیت های موجود، منجر خواهد شد. سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات مشابهی در هر یک از این شهرداری ها به تناسب امکانات و دارایی ها انجام می گیرد، برنامه ریزی و اجرای هماهنگ برنامه ها می تواند تاثیر مطلوبی در مجموعه استان به جا بگذارد. خیری با یادآوری بخشی از فعالیت هایی که در روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج انجام گرفته است، شکل گیری فضای حرفه ای اطلاع رسانی در این مجموعه را موجب تقویت نگرش شهروندان به شهرداری دانست. وی اضافه کرد: بسترسازی برای توسعه روابط بین الملل و حضور در عرصه های جهانی از دیگر اقداماتی است که در روابط عمومی شهرداری کرج انجام گرفته است. این مسئول به ضرورت برندسازی شهری در کلانشهری به بزرگی کرج اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص 16 هزار کلمه با پیشوند و پسوند کرج در موتورهای جستجو بررسی شده است تا به نگاه شهروندان نسبت به این شهر دست یابیم. خیری در پایان ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری نشست های شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای البرز به حصول نتایج علمی و کارشناسی و لحاظ آن در امور جاری و اقدامات در دست اقدام منتهی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود