26 آبان 1393
شماره خبر: 131872

انجام 8000 متر جدول گذاری و اصلاح هندسی در معابر منطقه 7 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

انجام 8000 متر جدول گذاری و اصلاح هندسی در معابر منطقه 7 کرج


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از انجام هشت هزار متر جدول گذاری و اصلاح هندسی در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی دو ماه اخیر خبر داد گفت: این عملیات تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.
حسین شریف کاظمی با اشاره به اجرای عملیات جدول گذاری و اصلاح هندسی در خیابانهای اصلی و فرعی سطح این منطقه اظهار داشت: جدول گذاری معابر در خیابانهای سوم و هشتم غربی فاز 2، خیابان اصلی و خیابان دوم فاز 2 رجایی شهر به طول بیش از هشت هزار متر اجرا و به اتمام رسید. وی با تاکید بر اینکه جدول گذاری معابر و خیابانها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم هستند، افزود: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور كار شهرداری قرار دارد. شریف کاظمی، تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های منطقه 7 کرج را از دیگر اهداف اجرای طرح جدول گذاری معابر دانست.
این مسئول، رفع مشکلات و معضلات معابر این منطقه را از خروجی های مثبت اجرای این عملیات عمرانی دانست و عنوان کرد: هدف از اجرای طرح های عمرانی در ابعاد گسترده، رفع خلاهای زیرساختی در ساختارهای شهری است که به تبع آن مشکلات و معضلات مرتبط با عمران سطح معابر رفع می شود. وی در ادامه بهسازی و جدول گذاری معابر را نیازی ضروری و اقدامی زیربنایی ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر خیابانها و معابر شهر قدمت زیادی دارند، زیرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود