21 مرداد 1393
شماره خبر: 127283

آسفالت بلوار آزادی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه برداشت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آسفالت بلوار آزادی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه برداشت


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از صرف اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برای توزیع آسفالت در بلوار آزادی واقع در کوی مهر خبر داد.
برزو سلیمانی ضمن اعلام این خبر، مساحت این بلوار را یک هزار و 400 متر ذکر و عنوان کرد: این خیابان به صورت باند دو طرفه می باشد و عملیات اجرا شده در آن شامل زیرسازی آسفالت و توزیع آن می باشد. وی در توضیح تاخیر در اجرای این طرح عمرانی افزود: از جمله علت های تاخیردراجرای این پروژه انجام عملیات های زیرسازی و عبور لوله های آب و گاز از این بلوار می باشد. این مسئول با بیان اینکه آسفالت ریزی ضلع جنوبی بلوار آزادی به طور کامل پایان یافته است، افزود: هم اکنون این بلوار برای تردد وسایل نقلیه آزاد است ضمن اینکه ضلع شمالی بلوار نیز درحال گذراندن مراحل نهایی زیرسازی است که با این وجود تا 10 شهریور این پروژه به طور کامل به اتمام می رسد. سلیمانی در خصوص علت تاخیر اجرای این پروژه بیان کرد: وقوع این موارد در اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی کاملا منطقی و مربوط به امور فنی می باشد.
هدف عملیات های زیرساختی بهسازی معابر است
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج هدف از اجرای عملیات های زیرساختی را بهسازی معابر شهری ذکر و عنوان کرد: به منظور بهسازی هر چه بيشتر معابر و پیرو اهداف کلان مدیریت شهری همچنین تسهيل در عبور و مرور شهروندان شهرداری منطقه اقدام به اجرای عملیات عمرانی و زیرساختی کرده است. سلیمانی با بیان اینکه شهرداری منطقه پیرو اهداف کلان مدیریت شهری نسبت به اجرای طرح های شهری، عمرانی و زیرساختی اقدام می کند، گفت: اجراي عمليات گسترده لكه گيري ، روكش و همچنين جدولگذاري نیز در اولویت برنامه های منطقه قرار دارد. وی اظهارداشت: فعاليت های عمرانی در راستای كسب رايت شهروندان در بخش های مختلف شهری به عنوان مهم ترين برنامه هاي شهرداری انجام می شود.
سلمانی بیان کرد: تعامل و همكاري شهروندان نقش موثري در تسريع و پيشرفت پروژه ها دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود