15 مرداد 1393
شماره خبر: 126921

سازمان همیاری ها همواره پشتیبان شهرداری ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان همیاری ها همواره پشتیبان شهرداری ها است


استاندار البرز بر ضرورت تعامل دو جانبه و مستمر بین دو سازمان همیاری ها و شهرداری ها تأکید کرد و افزود: شهرداری های استان البرز با پشتیبانی سازمان همیاری ها و اجرای طرح های توسعه محور نقش موثری در آبادانی و خدمت رسانی به شهرها و روستاهای استان ایفا خواهند کرد.
سید حمید طهایی روز جاری در نخستین جلسه «شورای سازمان همیاری شهرداری های استان البرز» در جمع شهرداران شهرستانهای استان البرز ضمن اشاره به نقش مؤثر سازمان همیاری ها و تعامل آن با شهرداری گفت: بخشی از مسئولیت ها و وظایف مدیریت شهری استان بر دوش شما است که با برنامه ریزی، همت و تلاش مضاعف میتوانید رضایت خاطر مردم را در این زمینه جلب کنید. وی افزود: سازمان همیاری شهرداری ها، همواره به عنوان نهادی خدماتی همیار و پشتیبان بخش خصوصی بوده است.
استاندار البرز بر تعامل دو سویه بین این دو نهاد نیز تأکید کرد و گفت انتظار می رود شهرداری ها، با تعامل گسترده تر از ظرفیت سازمان همیاری های استان به منظور اجرای پروژه های عمرانی بهره مند گردد. نخستین جلسه«شورای سازمان همیاری های استان» با محوریت بررسی اساسنامه سازمان همیاری ها و ارائه گزارش عملکرد حوزه بازرسی ادامه پیدا کرد. استاندار البرز در ادامه تذاکراتی نیز در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، حفظ باغات، تکریم ارباب رجوع، تلاش در کوچک سازی شهرداری ها، آموزش کارکنان و... به شهرداران داشت.
انتخاب عضو هیئت مدیره سازمان همیاری های استان
در این نشست طی آراء جمعی از سوی شهرداران « محمد مهدی صالحی» به عنوان « عضو هیئت مدیره سازمان همیاری های استان» انتخاب شد. در پایان این جلسه تعدادی از شهرداران شهرهای استان البرز نیز دغدغه های خود را با استاندار مطرح ساختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود