29 تیر 1393
شماره خبر: 126122

مدیران شهرداری كرج گردهم آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیران شهرداری كرج گردهم آمدند


معاونان، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمانهای شهرداری کرج طی جلسه ای، آمادگی خود را برای برپایی سومین نمایشگاه گل و گیاه این کلانشهر در محل باغ گلهای پارک شهید چمران اعلام کردند.
در این جلسه که در محل سازمان پارکها و فضای سبز برگزار شد، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج اظهار داشت: باید با همدلی و تعامل مسئولان، سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج به بهترین نحو ممکن برگزار شود. میروکیلی افزود: اجرای تئاترهای میدانی، برپایی غرفه های فرهنگی و ... از جمله اقداماتی است که معاونت فرهنگی و اجتماعی آمادگی انجام آن را در سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج دارد.
تشکیل ستاد سومین نمایشگاه گل و گیاه در شهرداری کرج
در ادامه رئیس هیئت مدیره سازمان پارکها و فضای سبز و معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه امسال باید نمایشگاه متفاوت با سالهای گذشته باشد، اعلام کرد: شهرداری آماده هرگونه همکاری برای تحقق این مهم است. حسن مدیرروستا یادآور شد: در این زمینه باید ستادی در شهرداری کرج با حضور اعضای مذکور در جلسه تشکیل شود تا بتوان امور را به صورت منسجم پیگیری کرد.
ایجاد راه دسترسی از مجموعه عقیق به پارک چمران، ترافیک را کاهش می دهد
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه اکثر شهروندان تهرانی برای بازدید نمایشگاه گل کرج از مسیر خلج آباد و کلاک تردد می کنند، عنوان کرد: منطقه 11 تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به شهروندانی که قصد حضور در پارک شهید چمران را دارند، اندیشیده است. حسین عطایی گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی در معابر اصلی، پیشنهاد می شود که راه دسترسی برای عابران از مجموعه تفریحی عقیق به پارک شهید چمران ایجاد شود.
بخش فرهنگی در نمایشگاه گل امسال پررنگ تر از گذشته باشد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج نیز در جلسه مذکور بیان داشت: بخش فرهنگی سومین نمایشگاه گل و گیاه باید بسیار پررنگ تر از سالهای گذشته باشد و سازمان آمادگی هرگونه همکاری برای تحقق این مهم را دارد. سعیدی سیرایی اضافه کرد: در این زمینه فرهنگسرای طبیعت که در پارک شهید چمران واقع شده است، می تواند پتانسیل خوبی برای اجرای برنامه های جانبی نمایشگاه گل باشد. وی بر اجرای برنامه هایی در حوزه عفاف و حجاب در حاشیه سومین نمایشگاه گل و گیاه تاکید کرد.
بهسازی فضای سبز بلوار شهید چمران در دستور کار
کمالی روستا مدیر منطقه 2 شهرداری کرج نیز از بازسازی و بهسازی فضای سبز بلوار چمران برای افزایش زیبایی چهره شهر در زمان برپایی سومین نمایشگاه گل و گیاه خبر داد.
هنرمندان هنرهای تجسمی در نمایشگاه امسال حضوری فعال خواهند داشت
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در جلسه مذکور با اشاره به حضور فعال این سازمان در نمایشگاه سال گذشته اعلام کرد: امسال نیز این سازمان با جذب هنرمندان آمادگی حضوری فعال در نمایشگاه گل را دارد. فیض گفت: سال گذشته هنرمندان هنرهای تجسمی طی دعوت سازمان، با حضور در نمایشگاه گل، اقدام به هنرنمایی در رشته های مختلف کردند که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شد. وی اضافه کرد: این اقدام علاوه بر ایجاد جاذبه در فضای نمایشگاه، موجب افزایش انگیزه هنرمندان و معرفی هنر آنها به شهروندان شد.
لزوم تهیه نقشه های دسترسی برای انتخاب بهترین مسیر
همچنین رزاقی نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج نیز در این جلسه با تاکید بر رفع مشکلات ترافیکی در زمان برپایی نمایشگاه گل اعلام کرد: باید دسترسی های محلی به پارک شهید چمران افزایش یابد و ترافیک روان شود تا شهروندان با مشکلی مواجه نشوند. وی ادامه داد: در این زمینه می توان نقشه های دسترسی را تهیه و چاپ کرد و در اختیار شهروندان و افرادی که از شهرهای اطراف می آیند، قرار داد تا بهترین مسیر را برای رسیدن به پارک شهید چمران انتخاب کنند. این کارشناس همچنین بر نصب تابلوهای هدایت مسیر به منظور کاهش بار ترافیکی در معابر اصلی در ساعات پیک ترافیک تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود