4 تیر 1393
شماره خبر: 124672

مسئول املاک منطقه 7 کرج معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسئول املاک منطقه 7 کرج معارفه شد


آئین تودیع و معارفه مسئول املاک منطقه 7 با حضور مدیر منطقه، مسئول حقوقی شهرداری کرج و معاونان این منطقه برگزار شد.
آئین تودیع و معارفه مسئول املاک منطقه 7 با حضور مدیر منطقه، مسئول حقوقی شهرداری کرج و معاونان این منطقه برگزار شد و در این راستا از زحمات محمدرضا رشیدی تجلیل و علیرضا امینی به عنوان مسئول املاک معارفه شد. حسین شریف کاظمی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه نگاه به مسئولیت ها در فرهنگ اسلامی و انقلابی به عنوان وسیله ای برای تامین رضای الهی وخدمت به خلق خداست، گفت: این نگاه همانند نگاه به فرهنگ ايثار و شهادت باعث می شود تحت هیچ شرایطی خستگي دردل خدمتگزاران راه نیابد. وی افزود: ما به عناوین و مسئولیت ها به عنوان یک منصب نگاه نمی کنیم، بلکه این عناوین بارامانتی است که بر دوش ما گذاشته شده است و باید آنرا به سرمنزل مقصود و در عین سلامتی به برادران و خواهران دیگری که می خواهند ادامه دهنده راه ما باشند، بسپاریم. شریف کاظمی در ادامه اظهار داشت: شهرداری در مسیر حرکت رو به پیشرفت در شهر باید ویترینی از این پیشرفتها را پیش روی شهروندان قرار دهد تا مردم با اعتماد به نفس، روح پیشرفت را درتمام مناطق شاهد باشند. مدیر منطقه تاکید کرد: همه بایدصرف نظر ازجایگاه ها درکنارهم کار و مجاهدت داشته و برای فراهم بودن چنین فضایی در مجموعه نیاز به حمایت همه مسئولان و شهروندان است.
در پایان این مراسم علیرضا امینی به عنوان مسئول جدید واحد املاک شهرداری منطقه7 معرفی و از خدمات محمدرضا رشیدی تقدیر به عمل آمد.
متن تقدیرنامه:
توفيق خدمتگزاري به مردم فهيم و قدرشناس ايران اسلامي ، الطاف بارزالهي ونعمات بزرگ خداوند است كه سپاس وشكرگزاري آن ازعهده انسان خارج است . ( مقام معظم رهبري )
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس محمدرضا رشيدي
باسلام و احترام
اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان دراين برهه از زمان باتوفيقات ارزشمند دوره خدمات رساني خود را ، در مدیريت حوزه املاك شهرداري منطقه 7 كرج ، با سربلندی به پایان رسانيده ايد و در لواي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آماده ادامه خدمتگزاري در سنگر دیگری از ، سنگرهاي پرافتخار مجموعه مديريت شهري كرج هستید ، برخود فرض و وظیفه میدانیم تا از زحمات و تلاشهای صادقانه ، اثرگذارو سازنده توامان با وارستگي ، اقتدار، سلامت و عزت نفس تحسين برانگيز كه نشان از تربيت و جايگاه رفيع خانوادگي آنجناب دارد را ارج نهاده و هميشه قدردان خدمات خالصانتان هستيم .درپناه خداوندسبحان ودرظل توجهات خاصه حضرت بقيه ا... الاعظم (عج) و منويات مقام معظم رهبري ، درهمه ي مراحل وشئونات زندگي برايتان بهروزي ،موفقيت و سلامتي مسئلت دارم . پيروز ورستگارباشيد.
حسين شريف كاظمي
مديرمنطقه 7 شهرداري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود