10 مهر 1391
شماره خبر: 12456

لزوم تشكيل دبيرخانه كميسيون بند 20

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم تشكيل دبيرخانه كميسيون بند 20

سپیدار آنلاین: جلسه بررسي بند 20 قانون شهرداري ها با حضور معاون خدمات شهر شهرداري كرج و رئيس كميسيون عمران شوراي شهر برگزار شد.
معاون خدمات شهري شهرداري كرج در اين نشست اظهارداشت: جلوگیری از ایجاد و تاسیس کلیه اماکني که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین شده یا مخالف اصول بهداشت در شهرها مي باشد از جمله موارد مطرح شده در بند 20 قانون شهرداري ها است. سعيد صفري ادامه داد: جلوگيري از تاسیس کارخانه ها، کارگاهها، گاراژهای عمومی و تعمیرگاهها و دکانها ، مراکز دامداری و بطور کلی تمام مشاغلي که ایجاد مزاحمت و آلودگي صوتي و بهداشتي در اماكن شهري مي كنند از ديگر مواردي است كه در اين بند لحاظ شده است.
قوانين نيازمند به روز شدن است
معاون خدمات شهري شهرداري كرج با اشاره به توجه ويژه اين معاونت به اعمال ماده 20 به ويژه ساماندهي مشاغل مزاحم در اين كلانشهر اظهارداشت: اين مهم در راس برنامه هاي اين معاونت قرار داشته و در اين زمينه اقدامات مطلوبي نيز انجام شده است. وي با اشاره به لزوم به روز بودن قوانين در اين خصوص تاكيد كرد: لازم است تا قوانين كارآمدي در اين خصوص تدوين و با به روز شدن آنها شاهد رفع اين معضلات از سيماي شهر باشيم. صفري رفع مشكلات حقوقي را يادآور شد و گفت: نداشتن امكانات، به روز نبودن بيلان كاري در برخي مناطق،رفع مشكلات جاده مخصوص از جمله مشكلات موجود در اين زمينه است كه در اين معاونت در حال پيگيري است.
لزوم ايجاد دبيرخانه ماده 20
در ادامه اين جلسه رئيس كميسيون عمران شوراي شهر كرج با اشاره به جايگاه ويژه معاونت خدمات شهري در زمينه رفاه شهروندان بيان كرد: اين معاونت يكي از مهمترين و حساسترين معاونت هاي شهرداري است كه با همكاري مديريت هاي زيرمجموعه خود نقش مهمي در خدمات رساني بهنگام و مطلوب در سطح شهر ايفا مي كند. عزيز صدرنژاد در ادامه با اشاره به اهميت بند 20 قانون شهرداري ها عنوان كرد: به طور قطع اهميت اين موضوع كمتر از ماده صد شهرداري ها نيست و لازم است تا با برنامه ريزي هاي لازم دبيرخانه ماه 20 نيز در شهرداري ها تشكيل شود. وي گفت: اين مهم مي تواند بسياري از مشكلات فراروي اين حوزه را كاهش دهد. در اين نشست مديران حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري كرج و مسئولان اين حوزه نيز حضور داشتند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود