24 شهریور 1392
شماره خبر: 105958

سفرهاي ویژه پرسنل با موضوعات مختلف برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سفرهاي ویژه پرسنل با موضوعات مختلف برگزار می شود


معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری سفرهاي ویژه پرسنل و خانواده هاي آنها طي شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مصطفي رضاحسینی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون سفرهای مختلفی از سوی این معاونت برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این سفرها آشنایی پرسنل و خانواده هایشان با مکانهای تفریحی، آموزشی و زیارتی بوده است. وی افزود: این امر در راستای برنامه ریزی جهت ساماندهی اوقات فراغت ویژه کارکنان، پرسنل و خانواده های آنان انجام گرفته است. این مسئول اظهار داشت: سفرهایی که تاکنون از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شده بیشتر جنبه علمی- آموزشی، زیارتی و فرهنگی داشته است که با استقبال اکثريت مواجه شده است.
رضاحسینی یادآور شد: تاکنون سفرهایی با موضوعات آموزش گلهای آپارتمانی، گیاهان دارویی، باغبانی، طب سنتی، تربیت فرزندان و آپارتمان نشینی ويژه پرسنل شهرداری و کلاسهایی نظیر آموزش ترافیک، نقاشی و موزیکال ويژه فرزندان پرسنل برگزار شده است.
اطلاع رسانی از طریق پیامک
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: پرسنل شهرداری کرج از طریق ارسال پیامک نسبت به برگزاری سفرها مطلع می شوند. رضاحسینی تأکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود